@daycey

A

Anoniem

Guest
Hey meid,

Zie dat van de week je nod is. Ben je nog in het zh geweest om te kijken of de cyste weg is?

Ik hoop dat jullie snel kunnen starten.

Groetjes

Hi!

Ik moet dinsdagmiddag naar het ziekenhuis. Dan kijken ze of de cyste is verdwenen en mag ik 14 september beginnen met spuiten. Tussendoor heb ik geen echo meer gehad, mdat een cyste soms 3 weken nodig heeft om te verdwijnen. Dat zien ze dan dinsdagmiddag.

En idd 12 september mijn nod. Tenminste, cyclusdag 1. 11 september de laatste pil, dus ik moet gewoon 12 september als dag 1 zien. Of mijn ongi dan ook doorbreekt is natuurlijk even afwachten. Bij mij was het meestal pas 3 dagen na de laatste pil feest.

Ik hoop idd dat we dan gewoon mogen starten. Ze zeggen dat wachten erbij hoort maar nu ben ik het wachten echt wel helemaal zat.
Van de 2 jaar die we nu in de mmm zitten, hebben we in totaal 1 jaar moeten wachten!! Gewoon 'omdat dat moet na sommige onderzoeken' en de koorts van kijn vriend natuurlijk. Allemaal wel logisch te beredeneren natuurlijk, maar op dit moment klinkt het als zoveel tijd verspilling!

Hoe is het met jou? Wel lekker dat je ei is gevonden, dan weet je weer een beetje waar je aan toe bent!

Liefs Daisy

Spannend zeg dinsdag! Ik hoop zo voor jullie dat je nu eindelijk mag gaan starten. Ik kan mij voorstellen dat je geduld nu echt op is.

Ik werd ook altijd pas na een paar dagen ongi.... Wat grappig dat je dan al vanaf de 1e dag moet tellen.

Ik heb mijn ei idd gevonden maar heb ineens enorme twijfel of het wel mijn ei is en of ik niet toch zwanger ben ik die ovulatietest daarop reageerd.

Ik heb net weer een test gedaan en die knalde er meteen vanaf. Nu heb ik nog nooit een positieve ovulatietest gedaan dus heb geen idee hoeveel dagen hij positief kan zijn maar ik heb ook zoveel klachtjes die ik herken van de vorige keer.

Wordt echt gek van mezelf :-(

Wachten en jezelf gek maken hoort er bij hahaha

Ik ga heel hard voor je duimen dinsdag! Geniet lekker van het mooie weer vandaag!

Hmmm, nog geen duidelijkheid dus....

Ik heb wel eens 4 dagen een positieve ovulatietest gehad, dus het kan nog alle kanten op bij jou! Een kruidvattest halen, heeft ook geen zin, die gaf bij mij ook positief tijdens een ovulatie.

Ik zou wel door blijven testen met de ovutesten tot ze evt weer licht worden. Helemaal wit zijn ze bij mij trouwens nooit. Als ze donker blijven, in de loopvan de week een testje wagen??

Spannend!

Lekker ontspannen in de zon, dan ga ik nog even door met het verven van de trapleuningen, haha! Bijna 3 jaar geleden verhuisd, maar ze zijn nog steeds lichtoranje (wie bedenkt die kleur dan ook voor het trappenhuis en trapleuningen??), hihi.... Nu moeten ze maar eens wit worden!

Nee nog niet echt duidelijkheid maar ga er maar gewoon vanuit dat ik mijn ei heb want ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was harstikke wit. Ik blijf idd doortesten ben wel benieuwd. Ik heb ook nog nooit een witte gehad maar de streep stond er na direct dik en vet. Ben gewoon zo moe en niet vooruit te branden en dat is zo niks voor mij ben altijd bezig behalve dus de vorige keer een paar dagen na mijn ei.......... We zullen zien.

Heb net ook ff een boek gelezen in de tuin maar heb eigenlijk ook nog van alles te doen. Mannetje gaat over 2 uurtjes weer naar zijn werk tot morgenmiddag dus straks alle tijd.... En eerst nog ff klussen ;-)

Jeetje meid wat een kleur hahaha snap dat je dat wit wilt hebben. Ik doe dat soort dingen nooit ben niet zo handig haha ik sloop meer dan ik goed maak ;-)

Probeer toch een beetje vd zon genieten vandaag vd week wordt het weer minder.

Ik wacht vol spanning je berichtje dinsdag af, hoelaat heb je een afspraak?

Groetjes

Haha, de trapleuningen zijn eraf geschroefd en hangen nu met haakjes aan de waslijn te drogen, haha! Anders zit nl de hele trap en de hele muur erachter onder... Ik ben niet handig, maar beschik gelukkig wel over de nodige zelfkennis, hihi.

Dinsdag heb ik om 15:40 de afspraak. Vrij laat dus. Maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Lastig, he, die kwaaltjes? Ik begrijp helemaal dat je er geen touw meer aan vast kunt knopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen ook niet vooruit te branden ben... Om mij heen hoor ik er veel mensen over. Misschien omdat de temperatuur weer hoger is ofzo, hoewel ik daar normaal niet zoveel last van heb...

Geniet van vanmiddag ;-) Ik ga lekker de zon in, de parkietjes mee naar buiten en een lekker glaasje wijn erbij! Heb besloten dat ik vanaf cd1 tijdens ivf niet meer drink, al is het voor mijn eigen gemoedsrust. Alcohol kan tenslotte invloed hebben op je eitjes. Niet dat mijn hoeveelheden alcohol veel verschil maken..., altijd de bob en thuis hooguit twee glaasjes in het weekend, maar dan heb ik tenminste het idee dat ik er 100% alles aan heb gedaan om de ivf te laten slagen!

Ik ga er dus nog even van genieten!

Hey Melian, een positieve ovulatietest kan een zwangerschap betekenen, was bij mij wel zo. Een ovulatietest kan bij naderende eisprong wel een aantal dagen positief blijven, maar als je ei dan geweest is wordt dat streepje lichter. Misschien toch maar een zwangerschapstestje doen! Ik duim voor je!!

Daycey; succes dinsdag, hopelijk is de cyste weg en mag je starten. Wel verdiend na dat lange, lange wachten!!! Ik ga voor je duimen!!!

Terug
Bovenaan