Haha, de trapleuningen zijn eraf geschroefd en hangen nu met haakjes aan de waslijn te drogen, haha! Anders zit nl de hele trap en de hele muur erachter onder... Ik ben niet handig, maar beschik gelukkig wel over de nodige zelfkennis, hihi.
Dinsdag heb ik om 15:40 de afspraak. Vrij laat dus. Maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
Lastig, he, die kwaaltjes? Ik begrijp helemaal dat je er geen touw meer aan vast kunt knopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen ook niet vooruit te branden ben... Om mij heen hoor ik er veel mensen over. Misschien omdat de temperatuur weer hoger is ofzo, hoewel ik daar normaal niet zoveel last van heb...
Geniet van vanmiddag ;-) Ik ga lekker de zon in, de parkietjes mee naar buiten en een lekker glaasje wijn erbij! Heb besloten dat ik vanaf cd1 tijdens ivf niet meer drink, al is het voor mijn eigen gemoedsrust. Alcohol kan tenslotte invloed hebben op je eitjes. Niet dat mijn hoeveelheden alcohol veel verschil maken..., altijd de bob en thuis hooguit twee glaasjes in het weekend, maar dan heb ik tenminste het idee dat ik er 100% alles aan heb gedaan om de ivf te laten slagen!
Ik ga er dus nog even van genieten!