@daycey

A

Anoniem

Guest
Heey meid

Las dat je nu eindelijk mag beginnen...
Wou je even heel veel succes wensen:)

Mijn duimen gaan overuren voor je draaien
Hoop dat je snel mag volgen bij de mamaclubs

Liefs

Dankjewel!

Inderdaad vanmorgen de eerste spuit gezet! Straks, precies 12 uur later, de tweede en dan zo door tot mijn follikels groot genoeg zijn. over anderhalve tot twee weken de punctie en dan wie weet....

Het komt nu wel heel dichtbij! :) :)

Liefs Daisy

Jeetje meid wat fijn dat je nu echt begonnen bent! Valt het mee op zelf te prikken? Ben je nu vrij van je werk of ga je gewoon door met werken?

Ik hoop echt zo dat het bij de eerste ronde raak is!

Ik duim voor je!

Spannend zeker dat prikken? Maar zo fijn dat het nu eindelijk loopt. Zoals jij zelf zei: het is jullie ding.... en hopelijk met goed resultaat! En t liefst de eerste keer.

Succes meis

Ja, het prikken gaat goed! Nog geen beurse plekken ofzo, maar die zulen wel komen, denk ik, met twee spuiten per dag.

@beauty, ik ga gewoon door met werken, maar heb wel de komende weken wat rustiger gepland. De dag van de punctie neem ik wel vrij, dat moet ook van de arts. Misschien de dag erna ook nog wel, even kijken hoe ik me dan voel. Ik ben zeker wel van plan om me zelfs bij twijfel ziek te melden, de dag na de punctie. Ik ga echt niets riskeren nu!

Liefs Daisy

Heel veel succes en geluk gewenst Daisy! Hopelijk gaat het nu wel lukken!! Liefs

Fijn dat het prikken meevalt! Ook wel fijn denk ik om te blijven werken zolang je je goed voelt. Idd voor jezelf kiezen en als je ook maar even twijfelt gewoon thuisblijven!

Terug
Bovenaan