@daycey

Hey!

Had gisteren niet echt zin meer om een update te plaatsen, barstte van de koppijn, dus ben meteen mijn bedje in gerold! Vandaag gelukkig weer over!

Het was nog vrij vroeg in mijn cyclus, dag 7, dus echt veel konden ze nog niet zien. Iig niet genoeg om conclusies te kunnen trekken. In totaal waren er 6 eitjes aan het groeien, maar aan een kant was het niet goed te zien. Wellicht dus dat er nog meer zijn! Morgenochtend moet ik weer terug, dan wordt er gekeken hoeveel en hoe hard en van alles groeit en of de dosis menopur omhoog moet.

De follikels die er te zien waren, zaten tussen de 8 en 9,5 mm, dus wel al aardig aan de maat voor een zevende cyclusdag!

Liefs Daisy

Spannend hoor, lekker blijven broeden op de eitjes in de hoop dat ze er veel bij de punctie hebben. Blijf duimen meid!

Volgens mij is dat inderdaad best al groot. Fijn, dat geeft moed.
Succes weer morgen, fijn dat het buiten je werktijden is. Voel je je ook anders dan normaal?
Wenser

Hey Wenser,

Ik heb totaal geen last van de hormonen. Alleen het
prikken zelf is nu echt vervelend, omdat ik geen 'leeg' prikplekje meer heb en dus op pijnlijke plekjes moet spuiten. Voor zover ik weet heeft ook mijn vriend geen last van mijn hormonen! ;)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan