@Daycey

A

Anoniem

Guest
Hey lieve daisy,

Hoe is het met je? Hoe is het allemaal gegaan gister?
Gaan jullie morgen nog voor een IUI? Zo ja, hoe laat mag je?

Ik hoop zoooo voor jullie dat het raak mag zijn ook al is het dan door IUI en niet door de zo lang op gewachte IVF.

Sterkte meid. Ik denk aan je! Liefs Lynn.

Hey Lynn!

Zojuist de spuit pregnyl gezet, dus vrijdag om 14:00 uur voor de iui. Het zal me niets verbazen als er, naast die twee grote follikels, nog een of twee flink aan het groeien zijn nu. Sinds vanmorgen last van mijn buik als ik een trap op of af loop en als ik gewoon op straat te snel loop.
Je schijnt dit te voelen als er veel of grote follikels zitten, maar het gevoel is nieuw voor mij. Geeft me wel weer een goed en positief gevoel dat ik de folikels nu voel zitten.
Misschien dat er heel misschien toch nog vier gaan springen..... Volgens de arts is die mogelijkheid er wel. Eigenlijk doen ze dan geen iui meer, maar het schijnt dat de kans op meerlingen met elke iui poging afneemt. Daar hopen we dan maar op, haha!

Morgen iig al vrij en vrijdag ook een dagje vrij genomen. Zit err ff helemaal doorheen met al die spanning van de afgelopen dagen. Gewoon doodmoe en hoofdpijn door de menopur. Mijn vriend heeft vrijdag ook de hele dag vrij, dus even lekker een dagje extra samen!

Liefs Daisy

Hey Daisy!

Spannend weer hoor vrijdag. Hopelijk groeien die follikels gewoon lekker door en knappen ze als een malle en heb je over ruim 2 weken een positest!
Lijkt me ook een vreemde gewaarwording als je dat voelt, nou ja....beter zo als helemaal niets voelen, toch?

Ach....je word toch helemaal lijp van al die tegenstrijdige gevoelens allemaal. Wat ik alleen niet helemaal vat is: je hebt nu sowieso 2 grote follikels en waarschijnlijk zijn dat er 4, waarom kan de IVF dan niet doorgaan? Dat werkt allemaal toch heel anders hè?

Ach....en meerlingen? Alleen maar leuk! :) tsja.... een 4-ling is wel erg veel maar een 2-ling is prima te doen hoor (ben er zelf ook èèn van een tweeling) Liever 2 als geen 1 toch?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er emotioneel een beetje doorheen zit, ik vind je sowieso altijd nog heel positief hoor en heel dapper, het is allemaal niet niks en je krijgt het zeker niet cadeau. Goed dat je hebt vrij genomen en dat je mannetje ook lekker vrij is vrijdag, kunnen jullie even fijn samen zijn een extra dagje.

Hou je goed en succes meid. Liefs Lynn.

Hoihoi!
Er zitten idd iig twee grote en dan nog twee die door zouden kunnen groeien, maar ik krijg voor de iui geen echo meer. Prima dus voor iui!
Voor ivf is dat nog niet goed genoeg, omdat de kleinste twee heel twijfelachtig groeien. De kans is groot dat daar eitjes inzitten die net niet helemaal volgroeid zijn en toch net niet springen. Bij ivf kunnen ze die follikels wel leegtrekken, maar het eitje is dan van slechte kwaliteit, omdat deze nog niet rijp is. Vandaar toch geen ivf.

Twee vind ik helemaal niet erg, hoor! Alleen drie of vier lijkt me wat druk, haha! Aan de andere kant, doe ik mijn moeder er een plezier mee, kan ze lekker helppen, hihi...

Voel mijn buik steeds meer spanning opbouwen, maar wat jij al zegt, nu voel ik tenminste iets gebeuren! Geeft toch wel meer zekerheid, hoor.

Met jou ook alles goed? Je komt heeeel dicht bij de bevallingsdatum nu!! Spannend!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan