@ Daycey

Hey meid

Ik lees net je positieve berichtje. Wat een geweldig nieuws!! Ben echt superblij voor jullie! Het is jullie zo gegund:) wat een spannende tijd komt eraan.. Ik ga heel hard duimen voor een super mooie positieve echo:) Good luck meid geniet er van! Ik zal je berichtjes in de gaten houden!

Liefs Renate (nov mama- weet niet of je me nog 'kent')
 
Heel handig.. ik plaats het vorige bericht net anoniem.. hopen dat niemand anders dat ziet.. had me wel opnieuw aangemeld maar ging blijkbaar niet helemaal goed..
 
Hoihoi!

Ja, ik ken je nog wel, hoor! Leuk dat je mijn goede nieuws hebt gelezen! Eindelijk na 3 jaar zijn wij aan de beurt!
De eerste echo is wel spannend, hoor. Ik hoop zo dta er een goed gevuld vruchtzakje met een knipperlichtje te zien is! Laten we van het positieve uitgaan.

Als het goed is rond 21 juni een kleintje in mijn armen. Wat klinkt dat nog ver weg, hihi...

Liefs Daisy
 
Ja eindelijk na 3 lange jaren.. tuurlijk is het spannend! Ik hoop het ook voor jullie we gaan hard duimen!
Het klinkt ver weg maar de tijd gaat echt heel snel! Voor je het weet is het zover:)

Liefs
 
hey meis.. wat lees ik nu.. eindelijk is het je dan gelukt wat een goed nieuws

nou gaan genieten meis echt ben super blij voor je.. eindelijk!!!!


gefeliciteerd.. liefs ons..
 
Oh Daycey,wat super, t moet zo zijn, onze dochter is dit jaar 21 juni geboren!! Jullie kindje dan rond die tijd maar dan 2013!!

Oh zoooo bijzonder dat t ook bij jullie nu gelukt is enne ook met weinig eitjes he...bij ons ook ICSI met maar 2 eitjes!
 
Hey Yosha!

Bij ons is het uiteindelijk een IUI geworden, omdat er zo weinig eitjes waren. We vonden een ivfpoging zonde, omdat de artsen verwachtten dat er veel meer mogelijk zou moeten zijn bij mij.
Zo zie je maar weer waar het allemaal goed voor is!

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan