Daycey

Hoi Daycey,

Allereerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap. Eindelijk is het dan gelukt. Jullie hebben het echt verdiend.
Hoe is t nu met je? Veel zwangerschapskwaaltjes of valt t allemaal wel mee?
Ik volg je natuurlijk op feb. Dus hoe is t shoppen vandaag gegaan?

Hoor van je liefs, Komal

Hey Komal!

Bedankt voor je felicitatie, wat lief!

Hier alles nog helemaal goed. Nog steeds geen kwaaltjes. Wel de laatste paar weken met en na inspanning wat trekken in mijn buik, maar dat hoort allemaal bij het groeien! Kan mijn knopen niet meer dicht van mijn broeken, dus loop al een paar welen met een mamabelt en lange shirtjes die over mijn gulp heen vallen, haha.
Het kamertje hebben we wat bruinig (licht camel) op de muren met witte meubeltjes. 17 januari wordt er een onwijs gave muurschildering gemaakt van Winnie the Pooh met een gedichtje er naast in grijstinten.
In Dordrecht zijnwe naar de Disneystore geweest om te kijken wat ze hadden. Daar twee hele leuke platen van Winnie gevonden en een Winnie knuffeltje in bruintinten. Zo leuk!

Als aankleedkussenboes hebben we een witte uitgekozen met daarop een grijzige teigetje. Eigenlijk zijn we helemaal niet zo in de Winnie the Pooh of met thema's enzo, maar als je echt leuke spulletjes tegen komt, rol je er zo in!

Hoe is het nu met jou? Inderdaad lees ik ook wel wat via facebook, maar daar kun je toch niet lekker vrij uit praten...

Liefs Daisy

Het gaat wel hoor. Ben blij als het 2013 is. Heb t wel gehad. Is een zware maand voor ons allemaal.

Ik had bij mijn oudste ook Winnie the pooh als thema. Ondertussen is alles nu van Cars maar dat blijf je houden. Ben benieuwd was het over een paar jaar wordt.
Zodra je die trekken in je buik voelt moet je t gewoon ff rustig aan doen en ff gaan liggen ofzo. Probeer er van te genieten.

Liefs Komal

Een zware maand, het is een erg zwaar jaar voor jullie geweest! Nog even de laatste loodjes en dan vol positiviteit 2013 in!

Tja, als kinderen ouder worden, veranderen ook de interesses, haha! Gelukkig maar...

Sterkte deze dagen en keep your head up!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan