@Dbby

Ik heb een vraagje!
Waar laat jij de 14 weken geslacht bepaling echo doen?
Overal op internet gezocht, maar allemaal pas vanaf 16 weken op zijn vroegst!
Dus ben ik benieuwt waar jij het laat doen.

liefss suzanne

ja dat is zo, ben ook wel een beetje huiverig hoor. maar ze zei als het toch niet goed zichtbaar was kreeg ik gratis een tweede poging bijv. een week later. we zullen zien ben echt zo nieuwsgierig joh!! :)

xxx

wow ik wist helemaal niet dat je al zó vroeg een geslachtsbepaling kon doen!
Ben je niet bang dat ze het verkeerd zien? Koop je straks bijvoorbeeld allemaal spullen voor een meisje..blijkt het bij de 20-weken echo een jongen te zijn.

Maar ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Wel leuk dat het zo vroeg kan

poeh dat is wel heel erg ver van mijn vandaan, 2 en een half uur rijden, ik kom uit rotterdam.
ik heb nog een keer op google gezocht en daar kwam ook een site tegen, die het soms al met 13 weken kan zien.
die zit ook niet on de buurt, maar wel een uur minder rijden!
deze zit in lommel belgie http://www.echobaby.be/page4.php
ik denk dat ik met deze een afspraak ga maken voor tussen de 14 tiende en 15 tiende week!

liefss suzanne

poe das een eind rijden idd! nee ga zowiezo nog geen kleertjes kopen hoor hihi en babykamer/meubels doe ik gewoon neutraal zodat het voor beide kan. bij de 20 weken echo zal ik het echt zeker weten, maar ik ben tè nieuwsgierig hihi. en als het geslacht niet klopt nou ja dan heb ik iig een leuke echo gehad :)

xxx

Hoi

Ik heb ook gehoor dat dat bij de 20 weken echo kan maar soms kan je het niet zin maar ik wacht daar ook op
;) suc6 meid
Knuff marie

Terug
Bovenaan