@Dbby

Hee meid,

Hoe is het met je? Morgen onze 20 weken echo! :)
Heb er zo'n zin in!!!!!! Jij? Hoe laat mogen jullie naar jullie wondertje spieken? Wij om 09:50 uur en aansluitend een gesprek met de gyn.

Heel, heel veel plezier! Fijne zondag! Liefs Lynn.

Hey meiden,

Geniet er van morgen! Hoop voor jullie dat alles oke is maar daar gaan we van uit toch? Laten jullie even weten hoe het geweest is? Jullie zijn de eersten van de club of niet? Ik moet helaas wachten tot de 23e. Bij 21 weken dus. Dit vanwege mijn te hoge BMI. Is er een reden waarom jullie in de 19e week gaan of keam dat gewoon zo uit?

Geniet er van morgen!!!!!!!

Liefs,
Annet

Hee Annet,

Wij zijn idd de eerste, geloof ik. Tuurlijk, ik laat iig weten hoe het is geweest. Ik spreek ff voor mezelf maar ik ben vandaag 19 weken en dus gaat m'n 20ste week van start. Bij mij kwam het zo uit met de laatste echo omdat ik elke 10-14 dagen een echo moet vanwege die ene vruchtzak waar ze in zitten.

Meid, de 23ste is het zo! Maar goed, wachten op iets moois duurt altijd lang, da's waar. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Liefs Lynn.

Spannend meiden!
Ik heb de 20 weken echo op 27 juli, ben dan 20w-2d. Bij mn vorige zwangerschap had ik die echo met 18,5 week, blijkbaar is dat ook prima termijn.

NetjeM; waarom heb je de echo later ivm hoge BMI?

hey lynn

wou ook al een topic voor jou doen haha. tuurlijk heb ik er zin in hihi maar heb pas om 12.30 maarja dan nog maar ff uitslapen ;) en tuurlijk laat ik weten hoe het was!

ik ben 19+1 er was geen specifieke reden waarom het nu al is hoor, mocht gewoon een datum kiezen tussen 19 en 22 weken ergens dus dan maar zsm he hahaha. veel plezier!!!

xxxx

Ik ben zoooo benieuwd meid, het is denk ik toch wel 1 van de spannendste en belangrijkste echo's maar we gaan ervan uit dat alles goed is, toch?

Nou, 12:30 uur is ook een mooie tijd. Heb jij ook altijd spanning de dag van een echo? Ik wel, ben altijd wel een beetje zenuwachtig. :)

Jij ook veel plezier! Liefs

het is zeker spannend!! ben ook beetje nerveus hoor hihi. maar hoort erbij denk ik.

de vrouw die onze pretecho deed met 14 weken doet nu ook onze 20 weken echo. en ze deed toevallig mee aan een landelijk onderzoek waarbij ze met 13 weken al willen opsporen wat ze met 20 weken kunnen, dus ze ging alvast verder kijken en toen zag alles er goed uit! hopen dat het morgen ook nog steeds goed is, maar maak me daardoor wel iets minder zorgen. :)

xxx

Ha meiden,

Ik lees het al: het is toch spannend. Vind ik ook hoor wanneer ik naar de vk moet of straks de 20 weken echo heb. We horen het morgen wel.

@Charlotje: ze gaan er vanuit dat je doordat je zwaarder bent een dikkere vetlaag op je buik hebt ( nou zit dat bij mij juist op mijn kont en bovenbenen maar goed). Doordat die laag dikker is, is het kindje wat moeilijker te zien. Ga je een week later is het wat groter dus kunnen ze alles beter zien. Ik ga nu met 21+2.

Nogmaals: geniet meiden!!!

Terug
Bovenaan