A
Anoniem
Guest
En dat vind ik zoooo vermoeiend.. ik dacht: Laat ik eens het CB bellen en vragen wat nu precies een ''dagmenu'' is voor een baby van 7 maand.
Nou lees ik hier op het forum dat er ook vrouwen zijn geweest die ook met het CB hebben gesproken en dat die weer wat anders zeggen....ppfffieeeuuww
Ik hoorde dus gisteren dat je moet beginnen met een papfles. Dan weer op bed (na behoefte natuurlijk) S middags een stukje brood met wat thee, (hoe maak je thee voor je kleintje???gewone thee en dan lauw ofzo???)
Dan na behoefte weer op bed en dan rond 4 uur fruithapje met weer thee of sap!
Dan s avonds rond etenstijd warm was errug belangrijk zei ze!
Gekruid vlees mocht best en gewone melk (volle) was prima!
Dan rond 8 uur weer een fles!
Moet je dan rond 4 uur weer een voedingsfles geven???(doe ik wel!)
want ik kom toch nu op 2 flessen
Ze zei ook; het hoeven geen grote flessen meer te zijn, 150 cc is goed..
Je hoeft niet meer zo op de tijd te letten vertelde ze..
Heel mooi allemaal, maar nu kreeg ik vandaag een babyboek (errug leuk)
Waarin staat Geen gekruid vlees! Geen gewone melk!
Vin het zoooo dubbel soms!! pieuww
Wat geven jullie op een dag?? en doe ik het wel goed zo? wil niet dat hij te weinig voeding binnen krijgt zeg! Voel me nu zo slechte mama...want ze zei echt dat ik beter moest opletten wat hij krijgt...ik vertelde dat het warme eten er wel eens bij in schoot, omdat hij dan sliep.. en ik maak hem nooit wakker..
Dan moet je maar s middags eten geven!!
Was haar reactie! :-(
Weet het even niet meer...
:-(
Nou lees ik hier op het forum dat er ook vrouwen zijn geweest die ook met het CB hebben gesproken en dat die weer wat anders zeggen....ppfffieeeuuww
Ik hoorde dus gisteren dat je moet beginnen met een papfles. Dan weer op bed (na behoefte natuurlijk) S middags een stukje brood met wat thee, (hoe maak je thee voor je kleintje???gewone thee en dan lauw ofzo???)
Dan na behoefte weer op bed en dan rond 4 uur fruithapje met weer thee of sap!
Dan s avonds rond etenstijd warm was errug belangrijk zei ze!
Gekruid vlees mocht best en gewone melk (volle) was prima!
Dan rond 8 uur weer een fles!
Moet je dan rond 4 uur weer een voedingsfles geven???(doe ik wel!)
want ik kom toch nu op 2 flessen
Ze zei ook; het hoeven geen grote flessen meer te zijn, 150 cc is goed..
Je hoeft niet meer zo op de tijd te letten vertelde ze..
Heel mooi allemaal, maar nu kreeg ik vandaag een babyboek (errug leuk)
Waarin staat Geen gekruid vlees! Geen gewone melk!
Vin het zoooo dubbel soms!! pieuww
Wat geven jullie op een dag?? en doe ik het wel goed zo? wil niet dat hij te weinig voeding binnen krijgt zeg! Voel me nu zo slechte mama...want ze zei echt dat ik beter moest opletten wat hij krijgt...ik vertelde dat het warme eten er wel eens bij in schoot, omdat hij dan sliep.. en ik maak hem nooit wakker..
Dan moet je maar s middags eten geven!!
Was haar reactie! :-(
Weet het even niet meer...
:-(