De 11 maanden prik

A

Anoniem

Guest
Met 11 maanden krijgt mijn zoontje weer een paar prikken bij het cb. Van de vorige keren is hij niet echt ziek geweest. maar ik hoor dat het nu anders kan zijn. Wat is jullie ervaring geweest? En hoeveel tijd zat er tussen prik en reactie?

dank voor de info en tips!

Hai,

Moet eerlijk zeggen dat mijn dochtertje er niet zoveel last van heeft gehad, ik heb bij de eerste prikjes op aanraden van het cb van te voren een zetpilletje gegeven maar echt heel ziek is ze niet geworden. Ook niet na die 11 maanden prik. Toen heb ik dat niet gedaan maar ze heeft bijna geen last gehad, beetje verhoging en wat hangerig maar meer niet....ohja twee enorme bulten op dr dijbeentjes. Mijn dochtertje is bijna 13 maanden en over 1 maand krijgt ze de laatste prikjes voorlopig, dan is ze weer aan de beurt als ze 4 jaar wordt. Ben blij als het achter de rug is want ik vind het zo afschuwelijk

Groetjes Colette

Door de prik wordt de weerstand minder van de kleintjes en zijn ze sneller vatbaarder voor ziektes heb ik mij laten vertellen door het cb..  
Mijn zoontje heeft voor het eerst gereageerd op zijn vaccinatie.
De 8ste dag na het prikje heeft hij een paar dagen koorts gehad en daarna rode vlekjes op zijn lichaam... Het bleek de 6de ziekte te zijn...

Hoi Hoi,

Afgelopen maandag heeft Jennifer haar 11 mnd prikjes gehad. Na de prik (rond 3 uur 's middags) niets aan de hand. Na het avondeten werd ze wel een beetje hangerig. Heb haar beentje gemasseerd en dat leek ze wel fijn te vinden. Met slapen ging het niet zo lekker, sliep pas  rond 11  uur!!!! En normaal gesproken gaat ze dan staan in haar bedje of zitten, maar deze keer bleef ze liggen. Dus ze had echt last van haar beentjes, arm moppie, in de nacht ook nog een paar keer wakker.
De volgende dag weinig last meer maar wel moe (gek he!!!) dus in de ochtend nog eens 3 uur geslapen!!!!

Omdat ik haar die avond weer naar beneden had genomen wilde ze dat de avond erna weer. Maar toen hebben we haar maar ff laten huilen....

Het viel dus uiteindelijk wel mee.....

gr. Ilone

hoi
anouk heeftde prikjes vorige week gehad,en ze heeft weinig last gehad.wat sneller huilen dan anders,en savonds niet zo goed kunnen slapen maar verder niks.

succes
groetjes petra

Terug
Bovenaan