De 12 weken gehaald!!!

Vandaag ben ik precies 12 weken. Ga er steeds meer van genieten en de ergste misselijkheid is ook weg. Over 2 weken krijgen we extra echo omdat de vorige zwangerschap met 14 weken spontaan is afgebroken. Is nog even spannend maar toch geniet ik elke dag beetje meer.

Liefs Peet

Lekker zeg. Ik ben donderdag 12 weken en heb dan ook mijn 12 weken echo. Vind het alllemaal zo spannend.

Voor jouw ook spannend, je gaat er bijna niet meer vanuit dat het na de 12e week mis gaat. Fijn dat je dan nog een echo mag

Succes en sterkte

x yvonne

ondanks alle ziekzijn geniet ik ook van deze zwangerschap veel meer dan van de vorige. nu moet ik zeggen dat ik toen veel werkte en voordat ik mijn mond opentrok wel rond de 45 uur onregelmatig zat per week
Ook merkten mijn man en ik dat de zwangerschap van mijn beste vriendin heel erg meespeelde, we waren bijv. heel blij toen onze baby de 2 kilo grens haalde enzo. Haar kindje was nl met 7mnd met een spoedkeizersnede gekomen en woog amper 1340gram en de 3 maanden daarna waren hele intens en dat vlak voordat ik zelf zwanger werd.
Nu is het wat "normaler" genieten
Hierdoor waren wij nl te bewust van dat het op elk moment nog alle kanten op kan gaan.

Yeeeah gefeliciteerd! Fijn he, ik tel ook echt de dagen af! Ben nu 9 weken en 3 dagen (ben een week terug gezet bij de termijnecho). Ben al blij als het weer zaterdag is en ik 10 weken ben, dan nog maar 2 weekjes te gaan! Aftellen en genieten!

Terug
Bovenaan