de 1e ronde

A

Anoniem

Guest
haiii....
Maandag (als het goed is) heb ik mijn NOD..Zit nog maar net in de eerste ronde en vind het nu al enorm spannend, hoewel ik er eigenlijk al helemaal van uit ga dat het toch niet in 1 keer raak is..ook omdat ik meteen ben begonnen met klussen nadat ik met de pil ben gestopt..
Ik heb wel bij heel veel dingen dat ik denk "zal dit een teken zijn dat ik toch misschien .....??"   Zo moet ik best vaak plassen de laatste tijd en laatst had ik ook zeer gevoelige tepels voor een paar dagen, maar dan denk ik weer zal dat misschien komen doordat ik met de pil ben gestopt??
Ben weleens benieuwd hoe anderen dat hadden nadat ze met de pil waren gestopt? Of er toen ineens allerlei andere symptonen naar voren kwamen??

Nou , nog een paar daagjes afwachten.......Moet je nagaan, zit ik nog maar in ronde 1 en nu al zo nerveus, dat kan wat worden hahaha...

Liefs skilte

Ha Skilte

Wij zitten in de 5 de ronde en ik moet zeggen dat ik het nog steeds spannend vind. Als ik eenmaal ongi ben is  de spanning  voor een weekje weer weg maarja dan begint dat klussen weer!!!!
Ik had afgelopen dinsd mijn NOD!!!! Ja ja weer zeg maar 3 dagen "overtijd".
Dan ben ik wel van een cyclus van 28 dagen uit gegaan en heb ook een keer een van 31 dagen gehad dus dan zou het vandaag moeten komen. Nou nog niks te bekennen hoor!!!
We hebben afgesproken as maandag te gaan testen dus er kan nog van alles gebeuren!!
We gaan natuurlijk van het beste uit en om eerlijk te zijn   hoop ik daar heeeel erg op want ben toch een beetje ongeduldig aan gelegd.
Maar ja wat wil je na 5 maanden!!!!!

Nou meid jullie ook heel veel succes en ik hoop je snel weer te horen.Groetjes Moppie

inderdaad iedere ronde (de hoeveelste maakt niet uit) is weer spannend.
maar als je net weet dat je aan kids wilt gaan beginnen is het extra spannend tenminste dat had ik. ik hoop natuurlijk dat je geluk hebt en lekker zwanger bent!
hou ons op de hoogte.
ik zelf ga nu naar ronde 3 toe.
ben al 5 dagen overtijd maar drie testen gaven negatief aan.
balen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou hopelijk de volgende keer beter.
groetjes pally

ha die moppie...
Bedankt voor je leuke reactie..Gaan jullie ook voor de 1e??
Jeetje spannend zeg ...Heb je dan niet dat je heel vaak naar het toilet ga om te kijken of je al ongesteld ben geworden...
Ik denk de hele tijd, ik ben niet misselijk, heb geen opgezwollen borsten etc. dus zal ik zeker niet zwanger zijn, maar je hoort ook weleens dat sommigen helemaal niets hebben gevoeld op bepaalde symptonen hadden en toch waren ze zwanger. Dan hoop je dus dat het bij jezelf ook zo is.
Ben jij nadat je met de pil bent gestopt meteen aan de klus gegaan??

Terug
Bovenaan