de 1e vakantie zit erop!

hallo allemaal

nou we zijn weer thuis hoor. het was echt heerlijk met z'n drietjes op vakantie, even lekker bijkomen en samen de dingen ontdekken. erg leuk!!! we zijn naar denemarken geweest en nou hebben we geen kleine auto, maar hij zat echt propvol. en we hebben over alles nagedacht en inderdaad alles gebruikt op vakantie. het rijden ging ook goed, nynke heeft lekker zitten slapen en tussendoor zijn we een uurtje gestopt om even de beentjes te strekken.

inmiddels ben ik weer aan de pil, want papa en mama willen ook wel weer eens samen spelen en condooms zien we niet zo zitten.... hihihihi. maar daardoor is de borstvoeding wel wat teruggelopen. dus van de week ga ik even een pot frisopoeder kopen. ik heb het 10 weken volgehouden, waarvan 6 weken gekolfd enne ik zag mezelf toch ook niet zo kolven op mijn werk.

nu nog 2 en een halve week thuis en dan moet ik weer aan het werk. ik heb wel zin om weer te beginnen (ben ook wel het internet aan het afspeuren naar een nieuwe baan en net zelfs al gesolliciteerd) maar ik ga ook nog even heel erg genieten van de komende weken en het lekkere weer.

Morgen komt de felicitasmevrouw en dinsdag gaan we voor de echo, ik hou jullie op de hoogte!!

liefs
annemarie

Hoi Annemarie,

Fijn dat de vakantie zo leuk was! Lijkt me wel spannend, wij gaan van de zomer voor het eerst als gezin op pad (vliegen...).
Gek, he, de laatste weken verlof? Ongelooflijk zo snel als de tijd gaat! Geniet er nog maar even van! En ik zal duimen voor die sollicitatie!

Groetjes,

Eveline

Hoi Annemarie,

Wat fijn het zo goed is gegaan en jullie een leuke vakantie hebben gehad. Het is dan wel spannend he hoe he zal gaan?
Wij zijn vorig weekend een paar dagen weg geweest en dat ging ook prima, was wel ff lekker er tussen uit.
Geniet nog lekker van je paar weekjes thuis!

groetjes Sonja

leuk heej,vakantie!wij gaan in augustus,maar eerst gaan we op mn verjaardag in mei naar de apenheul.daar kwamen we laatst langs en toen zei ik;daar wil ik heen als de kleine geboren is.daar ben ik nou nog nooit geweest.dat word ons eerste echte uitstapje met kind en ik ben nu al door het dolle
succes met solliciteren.ik ben ook druk bezig.het solliciteren zelf vind ik wel leuk,maar het idee dat ik dan straks ook daadwerkelijk weer ga werken staat me nog even niet aan.maar ik heb nog 6 weken gelukkig.hopelijk heb ik tegen die tijd wel zin.
groetjes kari

Oh heerlijk vakantie! Ik wil graag twee weken naar een waddeneiland, liefst een stacaravan (ben ik toch nog een beetje aan het kamperen....).
En ja, de apenheul is echt superleuk, daar hoef je geen kind voor te zijn!
Alleen hopelijk voor je mooi weer, anders zitten de apen allemaal binnen. En volgens mij lopen de apen niet meer los, da 's wel jammer. Veel plezier.

Terug
Bovenaan