de 1e verjaardag

Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik de enige ben,maar ik ben al begonnen met het verzamelen van spullen voor onze zoon zijn 1e verjaardag!
Ik maak zelf zijn taart(hobby) en heb al allerlei leuke dingetjes gekocht...
Sommige vinden het te vroeg...maar je kunt het maar in huis hebben toch???

Ik vroeg mij af of er al meer moeders bezig zijn met de 1e verjaardag van hun kroost.

Mijn zoon wordt 30 april 1 jaar..

Roosmarijn wordt 15 april 1 en ik ben ook al bezig met haar verjaardag. Spulletjes kopen. Een uitnodiging maken voor familie en vrienden. Kleren uitzoeken. Heerlijk om te doen.

Liefs,

Hahaha, Joost word morgen 1 dus wij zijn hier al klaar met de voorbereidingen. Zondag hebben we het voor de vrienden gevierd, en morgen voor de naaste familie. Ik heb ook zelf zijn taart gemaakt (geen hobby, maar hij is ernstig allergisch, en wilde dat de feestneus zelf ook taart kon eten)

Wat gaat het toch HARD!!

Het gaat vreselijk hard!!
Hier eerst nog twee andere verjaardagen, dus het duurt nog even voordat we voor de bijna 1-jarige aan de slag gaan!
Maar het is wel leuk!!!

hey,

onze kleine man is volgende week jarig (de 24ste) en de spullen voor zn verjaardag staan allang klaar hoor!.. haha..
volgende week alleen nog taart maken, en slingers ophangen.. keb er nu al zin in...
aan de andere kant.. jeeeetje.. waar is dit afgelopen jaar gebleven????

veel plezier!

oh gelukkig,ik dacht al dat ik de enige was...
Heb inmiddels al wat bestellingen binnen en ben al begonnen met de decoratie voor zijn taart!
Heb bij drukkies.nl een slabbetje laten bedrukken! erg netjes en leuk worden..

Hai,

Wout is 12 april jarig maar daar zijn we eerlijk gezegd nog helemaal niet mee bezig. Ben me alleen suf aan het piekeren wat ik voor hem kan vragen, we hebben echt alles al met een broer een jaartje ouder...

Iemand ideeen?

groetjes Natasja

Natasja, we hebben het zelfde probleem. Ik heb in deuitnodiging gezet dat kleertjes welkom zijn, maar daar blijk ik toch al een hoop van te hebben. Doos vol 2e hansjes van de nichtjes waar meer in zat dan ik dacht. En voor iedere maat heb ik een doos vol... Ja, wat voorleesboekjes gevraagd, buiten speelgoed en verder weet ik het ook niet. Arme kind komt nu al om in het speelgoed. En ze speelt met de meest simpele dingen.
Ze heeft deze week haar eerste schoentjes gekregen. Schattige Adidas schoentjes in maat 17! Dat vind ze maar niks dus die trekt ze uit en speelt ze mee. Ik bedoel maar.... :)

Ach, dat ze zelf maar wat verzinnen he. Niet te makkelijk maken! Haha!

En frederike, wij leven er ook al maanden naar toe en waren al 2 maanden vtv op taartenjacht die we vandaag gaan bestellen voor vrijdag. Verder is alle versierspul etc in huis. Alleen moeten de tuinmeubelen die nodig zijn om binnen erbij te zetten goed worden schoongemaakt na een winter buiten staan. En dat ga ik dit weekend doen.

Dus nee, je bent niet de enige!

Terug
Bovenaan