de 1e voorweeen gehad.was ff vergeten hoe het was

hallo dames,
vannacht werd ik wakker van de pijn in mn buik en ik kon geen kant meer op,jee heb al 4 kids op de wereld gezet,maar was ff van mn apropo,of hoe je dat ook zegt,Kon ook niet meer slapen van de trekkende pijn en harde buiken,en ben ochtend 6uur maar ff met mn buik onder de warme douche gaan staan,daarna met een vochtige handdoek op mn hoofd weer in slaap gevallen.al met al word de spanning nu wel voelbaar by mezelf merk ik,de kleine meid is al ingedaals en merk het ook met lopen,morgen 35 weken en volgende week de liggingsecho......wens iedereen veel sterkte en succes met de laatste loodjes

Ik was ook vergeten hoe het was die harde buiken. Heb zelf veel last van steken in mijn onderbuik. Onze meid was van de week nog niet ingedaald ben vrijdag benieuwd met de liggingsecho.

Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt, voor zover dat in dit stadium kan! Succes en sterkte!

Hoi hier afgelopen donderdagnacht z'n vreselijke pijn voelde ook echt als weeën.

Ik zie en voel ook echt dat de kleine is gezakt.begin van de week zat hij nog echt boven aan mijn buik tegen mijn borsten aan en vandaag voel ik de billetjes halverwege mijn buik..

Vanavondeven et mijn vriend bij de huisartsenpost moeten zijn voor zijn ontstoken oog zeg de arts ooohhh jij loopt ook aardig op het laatst,ik zeg nou ik moet nog 6 weken.
Nee zegt hij die haal je niet ik geef je maximaal 2 weken...

Nou ben benieuwd of hij gelijk krijgt...

ik heb dat dus elke nacht....slaap niet meer dan 2 uurtjes achter elkaar..en dan word ik wakker met pijn overal...harde buik...pijn in mn liezen pijn in mn kruis...dan moet ik draaien ( das echt een mega prestatie dan),...er ff af...en dan weer opnieuw....slapen...2 uurtjes hoogstens...

ik ben geradbraakt...vind zwanger zijn nu ook niet leuk meer!...ik weet waar ik t voor doe...dat wel..;-)...maar heb t gehad...ben dood en dood op

heey meiden,ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he,en dan idd vooral wat slapen betreft,ik ben ook blij als ik 2uurtjes achter elkaar heb kunnen slapen en kost het me heel wat acrobatieke kunsten om me omtedraaien,ik denk zelf dat ik september niet ga halen.heb volgende week dinsdag de liggingsecho,maar vorige week was ze al zo goed als ingedaald en dat is nu helemaal geworden heb ik het idee.heb een hele andere buik gekregen...

Terug
Bovenaan