de 1ste van gym is bevallen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Het 1ste geboortekaartje van de zw.gym lag net bij mij op de deurmat.

We hebben vorige week de (voorlopig) laatste les gehad en hebben toen hele leuke foto's gemaakt. Op 1 staan we in een rijtje op uitgerekende datum.
Zij staat er als 1 na laatste op en nu is ze als 1ste bevallen, afgelopen zondag 7 Okt.  Althans van de 2 voor mij heb ik nog niets gehoord en ik zit hier ook nog met mijn buikje. Alle 3 lopen we nu overtijd.

Leuk hoor. Het wordt nu zo echt. Wanneer ben ik aan de beurt.

Gaan jullie ook aan iedereen van de gym / yoga een kaartje sturen of doen jullie het via de mail ofzo?
Ik twijfel nog. Ik ga straks maar even tellen hoeveel kaartjes (die heb ik uiteraard nog niet maar de enveloppen heb ik al wel geschreven, ) ik nog over heb.

Kruimel ( 40 + 1 )

Ha Kruimel,

Wij hebben ook vorige week de laatste les gehad, de eerste was er al niet meer bij. Die was inmiddels, drie weken te vroeg bevallen. Ze was weliswaar de eerste die uitgerekend was, maar toch even schrikken. Inmiddels weet ik dat er nog één is bevallen, drie dagen later, ook bijna drie weken te vroeg. Maakt het allemaal nog een stuk echter hè?!

Nou, mijn ukkie mag gewoon nog even blijven zitten hoor !! Ik ga zo maar eens mijn ziekenhuiskoffer klaarzetten, maar in het kamertje moet nog wel het eea gedaan worden. Plus, ik ben er gewoon nog niet klaar voor !! De vrouw van een collega van mijn man (???!!!) was dinsdag uitgerekend, dus die mag eerst !

Nou groetjes en sterkte hè, ik ben heel benieuwd hoe lang jullie kleintje op zich laat wachten !

Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. De ene baby zit warmer dan de andere denk ik. Ik had eigelijk ook gehoopt dat mijn baby al zou komen. Mijn dochter is geboren met 39,4 weken en ik zit nu op 39,3 weken. Ik had zo gehoopt dat de 2e nog eerder zou komen maar helaas....
Ach nu kunnen we nog even van onze rust genieten !

Op zwangerschaps yoga was het een komen en gaan van zwangere dames. Ik was als verste uitgeteld en die gene die net begonnen ondertussen waren 20 tot 30 weken. Om iedereen kaartjes te sturen heeft geen zin. Sommige heb ik maar 1 of 2 keer gezien en zo'n goede band krijg je dan helemaal niet. Van 3 meisjes in die 10 weken tijd wist ik de naam net. Heb belooft om één kaartje naar de yoga club te sturen en dan is hij bedoelt voor alle zwangere dames (die er dan nog zijn iig).
Met de vorige zwangerschap gym was het heel anders. Daar begon je gelijktijdig mee en eindigde je  ook gelijk. Iedereen zat rond de zelfde tijd zo ongeveer.

Maar eh mijn kaartjes voorraad raakt ook al aardig op....

Monique

Ik zat op yoga met 10 dames totaal (incl. mij). Daar zijn al 7 van bevallen!!!
Echt raar. We hebben email adressen uitgewisseld dus iedereen stuurt gewoon een foto (ook met mama erop want we kennen niet alleemaal elkaars namen) via de mail. Ik zat ook nog op zw.gym en daar heb ik geen mail adressen van. Wel de thuis adressen maar ik heb ook niet zo'n band met iedereen. In principe ga ik geen kaartje sturen (weet ook nog echt niet hoeveel ik over houd :) maar als ik ineens van iedereen kaartjes binnen krijg....
mmm... lastig hoor :)
gr,
KC
39.0

Terug
Bovenaan