de 20 weken echo. en het kindje gevoeld

we hebben 28-6-2011 de 20 weken echo gehad, alles zag er super goed uit.en we weten wat het wordt, het was goed zichtbaar, het wordt een jongen, we zijn er erg blij mee,

ook heb ik en mijn man. het kindje nu voor het eerst voelen trappen het was een leuk gevoel en we vonden het ook erg bijzonder.

voor de rest voel ik me super goed, dus mag niet klagen, wat krijgen jullie of willen jullie het niet weten??


 
Gefeliciteerd met de goede echo. Leuk dat jullie een jongen krijgen. Wij willen het niet weten (20 weken echo is volgende week dinsdag), dus het blijft tot het einde een verrassing! Hoewel mijn voorgevoel zegt dat het een jongetje is, maar ik ben de enige in mijn omgeving... Iedereen denkt dus dat we een meisje krijgen. In november/december zullen we zien wie gelijk krijgt.

Leuk hè, dat je je kindje voelt trappelen. Ik voel het nu ook steeds vaker en beter. Zo bijzonder. En zó ontzettend fijn, al die tekens van leven.

Heerlijk dat je je zo goed voelt. Geniet enorm van je zwangerschap!

Groetjes, Marieke
 
Fijn is dat getrappel he! die van mij is ook ontzettend druk. Ik voelde hem al vanaf 16 weken en ben nu 23 weken. Elke avond liggen mijn man en ik naar me buik te kijken en te voelen. Dan ben je toch een beetje samen zwanger.
 
Gefeliciteerd!

Wij weten niet wat het wordt. Ik wilde het niet weten en mijn man wel. Maar gelukkig hebben we het niet gezien en kunnen wij dus nu lekker gokken met wat het wordt.
 
Gefeliciteerd met de goede echo! Wij willen niet weten wat het wordt, dus het blijft tot het einde een verrassing. Wij hebben de baby vorige week maandag (21 weken) voor het eerst gevoeld. Voel hem alleen s'avonds of s'ochtends in bed, maar wat bijzonder! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan