De 20 weken echo gehad

Hoi meiden,

Afgelopen maandag hebben we de 20 weken echo gehad. Ik was toen 19 weken en 4 dagen zwanger. Heerlijk om alles weer te zien.
Alles wat ze wilde onderzoeken, kon ze perfect zien, dus dat was wel heel erg leuk. De baby is helemaal gezond en alle orgaantjes doen het goed.
Wat een wondertje weer.
We hebben wel naar het geslacht gevraagd, maar dit kon ze niet goed zien. Ze vermoedt een jongen, maar wat ze zag, kon ook van een meisje zijn. Dus nu weten we nog niks...
Maandag 5 mei hebben we een pretecho en dan hopen we het wel goed te kunnen zien.
Maar dat het helemaal gezond is, is natuurlijk het aller belangrijkste, het geslacht is bijzaak

Liefs Mylène

Hallo Mylene.

Fijn om te horen dat alles goed is met je kimdje.
Ik heb maandag 28 april de 20 weken echo. Het zal  ons erg benieuwen.
En eens kijken of de baby laat zien wat het is.
Succes met de pretecho.
Groetjes Linda

ook ikheb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Het kindje was erg beweeglijk dus het duurde lekker lang vorodat ze alles gezien hadden. Alles goed gelukkig, we konden zelf het gezichtje zien. Geen afwijkingen gevonden. we willen niet weten wat het is, dus daar is niet naar gekeken.  
Wel zei ze aan het eind: er is ruim vruchtwater, maar of dat nou schadelijkwas ze zei van niet, maar ze noteren het wel. Kindje slikt en plast etc dus dat was geen probleem. Ik voel het volgens mij nog niet, maar kan best zijn datik de darmkrampen verwar met bewegingen.
ben heel blij dat het goed gaat, want ik was errug nerveus dat het niet meer leefde ofzo.
iedereen die nog moet: veel plezier met de echo!
boekie

Terug
Bovenaan