DE 20 weken echo was super!!

Zo ff tijd voor een logje. De 20 weken echo was echt helemaal fantastisch. Heb een uur moeten liggen omdat het er natuurlijk 2 zijn. En ze alles per kindje na moeten kijken. Alles zag er goed uit dus dat is een heerlijk gevoel. De placenta ligt achter waardoor ik de kindjes extra goed voel. Maar wat is dat een heerlijk gevoel 2 van die trappelende kindjes. Wel heel apart hoor. We hebben nu ongelooflijk veel foto`s gekregen van onze 2 kruimels en echt hele duidelijk. Wat het geslacht is vertel ik hier liever niet omdat ik weet dat hier wat mensen mee lezen die ik ken en we willen het verder voor ons zelf houden.

Liefs
Kristel

Fijn dat alles goed was! Leuk zeg om zo lang te mogen kijken.

We hebben de 20 weken echo ook al gehad, bij ons was ook alles goed. En ons zoontje krijgt een broertje. Ik zie het al helemaal voor me, twee knulletjes....

Ben wel benieuwd of ze hetzelfde geslacht hebben de tweeling??

Geniet lekker van de twee kruimels in je buik!

Wat heerlijk voor jullie. Lekker op een wolk naar huis, tenminste, zo voelde het bij mij.
Geniet van deze bijzondere zwangerschap en natuulijk ook van de mooie foto's.
Ook ik heb mijn echo gehad (17-8). Was weer erg bijzonder. Ga nu met een goed gevoel op vakantie met man en dochterlief.

groetjes

goed gedaan moeders! Van harte! Is toch weer een geruststelling dat er niets te zien was op de echo... ik mag 9 september maar de echoscopist heeft vorig weekend al meegekeken met een medisch oog... moest me ook geen zorgen maken...

en het zal jou net zo goed rust geven als het mij deed... je hoort toch ook vaak zat dat ze wel iets verdachts zien... bij een vriendinnetje van me ook; die heeft weken lopen huilen van de stress omdat ze niet wisten wat het was en toen was het ineens wel goed...

hier een minigeboortegolf.. mijn aangetrouwde nicht heeft een meisje gekregen en mijn neef een jongentje... en nu ben ik aan de beurt als eerst!!! haha...

geniet van je zwangerschap en droom lekker over onze wolkjes!!!!

liefs
sunny

Wat fijn dat alles er goed uitzag. Zeker als jet er 2 zijn. Lijkt me wel een heel fijn gevoel als er 4 voetjes en handjes je buikje kriebelen (hoewel, buikje?)

Morgen heb ik de 20-weken echo.

Terug
Bovenaan