de 2de meting gehad vandaag

Hey dames,
vandaag onze 2de meting gehad, het was weer spannend.............zitten er weer meer?
Zijn ze gegroeid? Afgelopen vrijdag zaten er 3 aan de ene kant en 5 aan de andere kant. Vandaag waren er maar liefst 10 aan de ene kant en 10 aan de andere kant. Ze waren ook al mooi gegroeit. Woensdag gaan we voor onze 3de meting. Het is ook zo spannend allemaal. Het spuiten van menopur gaat goed en vanaf afgelopen zondag mogen we orgalutran spuiten.
Zijn er nog meer van jullie die menopur spuiten?
Ik laat nog wel even weten hoe het verder gaat verlopen.
groetjes en succes dames................wilma

Hoi Wilma,

Mooie score hoor, maar heb jij dan geen kans op overstimulatie? Zelf had ik bij de eerste IVF-poging, welke jammer genoeg mislukt is, in totaal 18 follikels. Hierbij werd mij dringend geadviseerd om voldoende rust te nemen in verband met dreigende overstimulatie. Als ik de verhalen zo eens hier en daar lees, wil je dat echt niet meemaken. Zelf heb ik er verder weinig last van gehad.

Hopelijk levert al de inspanning een zwangerschap op!

Veel sterkte / succes!

Groetjes,
Nikki

Hallo Wilma,
Ook ik gebruik Menopur en daar ben ik tot nu toe erg tevreden over.
Ben een hormonale hoofdpijnklant en was dan ook erg bang veel hoofdpijn te krijgen, maar dat valt me reuze mee.
Het is m'n eerste poging (ICSI), dus begon ik met de laagste dosering van 2 ampullen per dag.
Gisteren de eerste echo gehad, 1 follikel links en 3 aan de rechterkant.
Nu moet ik 3 ampullen Menopur gebruiken.
Van het spuiten heb ik ook geen last. De vloeistof doet gelukkig geen pijn.
We houden elkaar op de hoogte.
Groetjes, Tessa

Terug
Bovenaan