de 2e en de tijd vliegt

bij mijn 1e zwangerschap kropen de dagen en ging alles heel langzaam
het aftellen was een verademing ect.

nu bij de 2e vliegt de tijd ongeloofelijk vandaag al 20 wken en is super snel gegaan.
komt dat omdat ik het nu drukker heb met mijn zoon van anderhalf.
of omdat ik weet wat er komt.

wie heeft dit ook.?

xxxxx

Maak een ticker

Ja enorm herkenbaar! Bij de eerste (vorig jaar in precies dezelfde periode als nu) kroop de tijd echt voorbij. Nu is mijn dochter inmiddels bijna 8 maanden en ben ik alweer 23 weken zwanger. Gaat echt zo enorm snel! Ik merkte het al met de eerste 12 weken.
Die konden maar niet snel genoeg gaan bij de eerste en bij de tweede waren ze om voordat ik het in de gaten had.
Het zal inderdaad komen omdat we het nog zo druk hebben met de andere die natuurlijk nog erg klein is. Ik probeer ook op de eerste plaats enorm te genieten van mn dochter en pas op de tweede plaats van de zwangerschap. Het is toch het eerste en het laatste jaar met alleen haar en er gebeurd zoveel...

groetjes

Oh en het is natuurlijk nog wel spannend de tweede, maar inderdaad weten we wel al wat er komen gaat. Ik ben erg blij hoor met mn zwangerschap, maar zie toch wel een beetje op tegen weer de slapeloze nachten en midden in de winter dan opzitten met een baby die niet wil gaan slapen haha. De tweede kan natuurlijk   heel anders zijn maar mijn dochter heeft al vanaf het begin af aan een erg sterke wil en sliep pas met 5 maanden door. Heel leuk zo'n klein babietje maar ben toch blij dat ze nu wat ouder is en wat meer kan. Dus begrijp me niet verkeerd ben erg blij met de tweede hoor! Maar kijk nu al uit naar volgend jaar zomer dan de tweede ook wat groter is :)

Terug
Bovenaan