De 2e kwam die eerder of later?

<p>Hoi hoi</p><p>Ik ben gewoon benieuwd hoor..</p><p>Kwam bij jullie de 2e eerder of later dan de eerste?? En ging de bevalling sneller of juist langzamer?</p><p>Ik ben 38+4 en mn dochter is met 40+3 geboren vanaf t breken van mn vliezen (toen nog geen weeen) tot dat ze er was in 100 minuten... hele bevalling in totaal dus..</p><p>Ben erg nieuwsgierig..</p>

[quote quote=10259431]Eerste bij 40w precies en 2e bij 40w3d. Bevallingen beiden even lang geduurd (20 uur)[/quote]
Wow behoorlijk lang!!! De 2e dus later hehe ik lees t wel meer maar ben nieuwsgierig.hoe t hier is..

1e 41+5 begonnen 41+6 bevallen. Bevalling duurde 24uur 
2e 41+2 bevalling duurde 4,5 uur. alhoewel achteraf gezien misschien wel eerder (de eerste ontsluiting centimeters) maar toen stond ik nog in 'overlevingstand' want er moest nog van alles gedaan worden?. 

1e 40.5 in 12 uur thuis.
2e 40.4 in 9 uur thuis.
3e 42.1 in 22 uur ziekenhuis, weeën opwekkers en ruggenprik...
Dus zegt niet zoveel hoeveelste kind het is!! ?

Eerste bevalling begon ook met breken van de vliezen, een uur later een weeënstorm en 2 uur daarna is mijn zoon geboren met 38 weken zwangerschap. Bij mijn dochter hebben ze me gestript met 39 weken ivm flinke bekkenpijn. Toen begon de bevalling juist met weeën, 3 uur later hebben ze mijn vliezen gebroken(5 cm ontsluiting op dat moment) en een kwartier daarna was onze dochter er al ?. Dus iets minder dan 3,5 uur toen, uiteindelijk in verhouding dus iets langer dan mijn eerste bevalling maar nog niet lang ;)

Eerste bevalling 2dagen voor de uitgerekende datum en de 2de kwam niet zat al op 41 weken die is met spoed eruit gehaald ivm complicaties

Terug
Bovenaan