de 3de ICSI

Hoi Meiden,
hier ben ik weer, heb even weer wat rust gehad en nu is het dan zover......de 3de ICSI behandeling gaat beginnen. Ik vind deze wel het engst, zie er toch degelijk tegenop. Niet zozeer tegen de hormonen of de punctie, maar meer tegen een teleurstelling en wel voor de 3de keer. Vind het nu verschrikkelijk spannend. Ik merk het nu ook aan mezelf, ben de laatste tijd moe, prikkelbaar, ben gisteren bij de huisarts geweest, want heb de laatste tijd veel last van hartkloppingen. Mijn gevoel verteld me dat het vast de spanning is. Maar goed, vervelend is het wel. Ik denk dat ik me een beetje zielig voel.......

We gaan weer beginnen met de 3de dag menopur spuiten in mijn eigen cyclus, dit is de vorige keer ook goed gegaan. We hadden maar liefst 12 follikels, daar was ik toen erg blij mee. Daarvan waren er 8 goed en er waren 4 bevruchtingen. Er zijn er 2 teruggeplaatst, maar helaas na 10 dagen was het mis. Helaas................

Ik wil iedereen hier die nu in behandeling zijn of op het wachtbankje zitten of die de behandeling net achter de rug hebben heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen. Houd moed, dit probeer ik ook te houden.
Heel veel liefs wilma

Hallo Wilma,

Spannend hoor allemaal.
Ik hoop dat het de 3e keer raak mag zijn en wil je heel veel succes wensen deze spannende en vast ook moeilijke tijd!

Ik denk aan je!

Groetjes,
Famke

Hoi Wilma,
Ik wil je even sterkte wensen voor de komende tijd. Wij beginnen in okt. aan onze 3 ivf poging.We hebben er bewust voor gekozen om er nu iets meer tijd tussen te laten. De eerste twee hebben we achter elkaar gedaan maar ik had nu mijn rust wel even nodig. Ik vind vooral de wachtweken erg zwaar.
Gaan jullie na deze poging, als het niet gelukt is ( dat hoop ik natuurlijk niet voor jullie) verder of is dit echt het laatste.

Groetjes Denise

hoi wilma,

wat een spanning zullen jullie nu hebben idd.
de medicatie en de reactie erop is echt drama.
je kan er zoo ziek van raken.
maar ik denk dat dat nog te overzien is, in verhouding met de teleurstelling.
dat laatste is nml. zo veel erger.
op de gevolgen van medicatie kan je redelijk inspringen:
pijnstiller, bedrust etc.
maar teleurstelling komt onverwacht, zijn geen tabletjes tegen.
na mijn 1ste IVF werd ik opgenomen ivm flinke overstimulatie.
ik was dood ziek en vond het echt vreselijk,
maar dat ik hoorde dat de IVF niet gelukt was, voelde ik de pijn niet meer,
maar daar in tegen de teleurstelling dubbel en dwars..

ik begrijp je angst, het is de 3de IVF.
de klap komt hard aan als het weer niet gelukt is.
ik denk dat daar ook je hartkloppingen vandaan komen.
spanningen en stress kan allerlij reactie's opwekken van je lichaam.
ik hoop dat jij je toch kan ontspannen tijdens de behandeling.
hoe moeilijk dat ook is.
houd moed en hoop!!!

liefs, jana.
(bezig met cryo tp)

Terug
Bovenaan