De 8,5 maand sprong!?

A

Anoniem

Guest
hallo mama's,

volgens mij zitten we midden in de "ik kan niet zonder mijn mama" sprong. Het is huilen en dan ook echt heeel erg hard huilen als ik hem op bed probeer te leggen. Of het nou over dag is of snachts dat maakt niet uit hij is helemaal overstuur. Smorgens is hij nog wel te genieten tot dat hij bij de oppas komt dan is het mis. Mijn man is er ook weer is niet dus dat maakt het dan helemaal zwaar. Ik zit er echt even door heen!
Wat kan ik hier nou aan doen ???
zijn er meer mama's die hier ervaring mee hebben ?

groetjes simone (mama van robin 15-06-07)

Hoi hoi,

Komt mij (helaas) erg bekend voor. Sinds deze week is onze dochter soms ineens ontroostbaar (is van 17 juni) en zo ook gisteravond (en eergistermiddag etc.), man natuurlijk niet thuis, van alles geprobeerd en tig keer de luier gecheckt etc.etc. Ze ligt nu bij mij in bed (man is er niet) en zelf kan ik dus nu niet goed slapen, maar goed zij slaapt nu eindelijk, was gisteren na een paar uur geschreeuw en echt gegil en gekrijs pas 21.45 voordat ze eindelijk sliep. En als ik al aanstalten maak om haar neer te leggen in bed of op het aankleedkussen is het sinds deze week aanleiding om echt ontroostbaar te gillen en huilen, weet echt niet waarom en weet helaas niet wat ik eraan kan doen. Probeer liedjes, pak haar maar weer even op om te troosten, en ga dan maar door met een krijsend kind. Ze is gek op de afstandsbediening dus die heb ik haar gisteravond maar gedaan en toen was ze gelukkig stil. Dus tja, wat je eraan kunt doen?? om deze sprong zo goed mogelijk door te komen, helaas heb ik hier geen antwoord op.....probeer zelf ook vanalles. Succes en hopen dat ze allebei snel door het sprongetje zijn!

groeten en succes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan