de afspraak voor de 20wkn echo gemaakt

vandaag gebeld naar z huis voor de afspraak te maken.. mag nu met 19wkn+6dgn voor de 20wkn echo spannend... hoop zo dat alles goed is.. en ook weer even extra controle of t er echt geen 2 zijn.. (vorige zwangerschap is namelijk 2ling geweest en hebben ze pas na bevalling verteld) ik heb een dochtertje en t kindje wat niet verder is gegroeid was jongetje.. hoop nu aan ene kant toch op jongen.. maar aan andere kant als t jongetje is ben ik bang dat weer fout gaat.. kweet slaat nergens op maar die angst zit er nog zo in.. pfffffffff ben blij als we zoiezo weten dat alles werkt zoals t hoort.. Als dit niet geval is wil ik t toch houden en t kindje een mooi leven en toekomst geven

Spannend!!! Ik kan me ook wel voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet.

Ik heb ook al een afspraak gemaakt, ik ben dan over de 20 weken heen. Volgens mij 18 februari en jij?

Dus jullie willen wel weten of het een jongetje of meisje is? Wat ik overigens snap. Vertel je het dan ook aan anderen?

Liefs grote broer

ik mag 14 februari
en jaah wij willen wel weten wat het is.. kvind persoonlijk erg leuk om t kamertje aan te passen aan jongetje/meisje bij mn dochter hadden we dat ook gedaan... bij mn dochter hadden we t aan iedereen verteld dat meisje werd nu weet ik t nog niet... denk dat we t toch niet voor ons kunnen houden:)

Een vriendin van mij heeft 3 kids, bij de eerste wisten ze niks, bij de 2de hadden ze voor het eerst een pretecho gedaan zonder het geslacht te willen weten en bij de derde het complete verhaal zonder het te vertellen.

Alle 3 had wel wat zei ze, alleen versprak ze zich bij mij, terwijl ik helemaal niet zat te vissen. Zij vond het heel erg en ik moest enorm lachen. Het is mooi om de keus te hebben, zo kan iedereen doen wat past en fijn voelt!

Onze babykamer is wit met rood, dat kan voor beide.

Liefs grote broer

dat is waar... nu is t kamertje nog zwarte vloerbedekking met witte muren.. maar bij jongetje wordt 1 wand rood geverfd en dan voetbalgordijnen:) wil manlief graag haha en bij meisje wordt 1wand lila (paars) geverfd.
bij onze dochter hebben we roze prinsessen sjablonen en hartjes sjablonen gemaakt met roze prinsesse gordijnen.. vonden wij persoonlijk leuker zodat je niet na 2/3jaar weer alles moet veranderen t is gelijk al "grote meiden" kamer haha

oh wat spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je aan de ene kant graag wil dat het een jongen wordt maar ook onzeker wordt. Maar je moet even je kronkel aan de kant zetten :) Niemand zegt immers dat een jongen per definitie niet gezond is.
Heel veel succes! En laat het even weten.

Wij krijgen 27 februari de 20 wk echo. Wij willen ook graagvweten wat het wordt, maar behalve tegen de ouders vertellen we het aan niemand. Onze kamers worden voor een deel behangen met pip behang (met de vogeltjes). Deze krijgen Bowen & Danique ook op de kamer. ( je hebt m in de blauwe en roze variant) Op de babykamer komt is in de grijze variant. Onze kinderen zijn niet van een prinsessen/ piraten kamer. Dat hadden we nu ook, maar ze willen alletwee vogeltjes. ( voor diegene die het behang niet kennen pipstudio.nl)

Terug
Bovenaan