De angst is nu weer terug...........

Hallo meiden,

De angst slaat weer toe. Daardoor ben ik weer belachelijk vroeg wakker. Morgen ben ik 10 weken zwanger. Nog twee weken en dan ben ik drie maanden. Misschien komt het omdat die drie maanden nu n zicht zijn en ik bang ben dat ik dat niet ga redden. Zo dichtbij maar nog zo ver weg. Ik weet dat als je met 9 weken een goede echo hebt gehad de kans kleiner is op een miskraam maar toch ben ik juist daardoor onzekerder.

Eergisteren kreeg ik een sms van de vriendin van een vriend van ons. We schelen 2 weken. Haar echo was niet goed. Ze heeft een operatie ondergaan omdat het kleintje in haar eileider zat. Haar droom is over.............haar eileider is weggehaald. Ze heeft eerder 2 miskramen gehad. Waarom zou het bij mij wel goed gaan?

Het is dus voor mij erg onzeker........ik baal ervan. Wat een nasleep een miskraam kan hebben. Je eerste ervaring was een negatieve ervaring......

Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat................

Liefs
 
Als ik het zo lees kan ik me goed voorstellen dat je onzeker bent.
Helaas kan je alleen maar wachten en wachten totdat die vervelende weken voorbij zijn.
Als je zo'n verhaal leest van die vriendin dan ga je inderdaad zo denken dat heb ik ook, waarom zou het bij mij in 1 keer goed gaan. dit geldt dan voor jou niet maar snap dat je extra onzeker bent vanwege je eigen miskraam.

Sterkte deze 2 weken en dan lekker genieten van je kleintje!!!!!


Liefs Kim
 
Ik kan me voorstellen dat je onzekerheid weer toeneemt en dat je gaat twijfelen over jezelf. Zeker als je in je nabije omgeving met zoiets geconfronteerd wordt, zet dat je wel aan het denken. Aan de andere kant heb je zelf al een paar goede echo's gehad en dat is het enige waar je je voorlopig aan vast kunt houden. Helaas kan niemand je de zekerheid geven die je zo graag wil hebben. Hopelijk kom je de komende 2 weken door en ik neem aan dat je dan weer een echo krijgt, zodat je weer wat meer gerustgesteld wordt.
 
He meisie, de natuur hebben we helaas niet in de hand, maar kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, deze 2 weken gaan we samen zeker redden, denk aan de bigsmile!

dikke kus kirsten
 
Terug
Bovenaan