DE anti-lek-tuitbeker

Mijn man en ik waren vorige week bij de action, daar zagen we een mickey-mouse tuitbeker (zachte tuit) voor nog geen 2 euro staan. We hadden hem mee genomen omdat het makkelijker was om een wat grotere hoeveelheid drinken mee te nemen.

Stan heeft nog nooooooit zijn eigen flesje of beker vastgehouden tijdens het drinken. DEZE wel!

Hij drinkt er supergoed uit, houdt em zelf ook nog eens vast. En hij kan ermee zwaaien wat hij wilt maar komt niks uit. (ja ok.... de druppeltjes die in de tuit zelf zitten hooguit)

Ik ga er deze week nog een halen.

Oja hij wilde ook nooit een bijtring, maar op deze tuit kan hij lekker bijten tijdens het drinken (hij heeft wel nog geen tandjes)

liefs

Hee heppy,

Ik heb hem ook gekocht en al een paar weken ongebruikt in de kast staan. Ik ga hem toch ook maar eens proberen na jouw verhaal. Ben super nieuwsgierig geworden!

Groetjes

Wat grappig!
Zo`n goedkoop ding en dan zo goed.
Meestal zoeken we het gelijk maar in de merken maar dat hoeft dus helemaal niet!

Hier wordt helemaal niet uit een tuitbeker gedronken, maar met rietjes!

Groetjes

Wow wat goed Mariekje!!! Echt knap! Stan kan dat nog niet. Ben allang blij dat hij zelf uit de tuitbeker drinkt nu. Hij kan wel prima aan een glas drinken enz. Maar tuit is makkelijker voor mama he....

Ja wij hadden ook al diverse merken uitgeprobeerd. En we dachten..... die 1,50.... dat kunnen we ook wel eens uitproberen!

En hij doet het gewoon echt perfect!

Hoi Heppy,

Ja hoor geprobeerd! Hij is op de grond gevallen (heel vaak haha) en geen druppel! Ze kan hem zelfs zelf vasthouden. Super dus! Bedankt voor je tip.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan