de baby beweegt!

gisteravond voor het eerst echt de baby voelen bewegen!
ik had al eerder wat gevoeld maar dat was voor mij nog niet duidelijk of dat de baby zou kunnen zijn.
Maar gisteravond was het echt duidelijk.
hebben jullie ook al beweging gevoeld?
wel een super gewaarwording.
groetjes

Hai Mirjam,

Wat super ! geniet er lekker van.
Voor mij is het nog even te vroeg om echt wat te voelen, maar dat gaat zeker ook goed komen.

Hai Mirjam,

Wat ontzettend leuk!
Ik kan helaas niet met je meepraten, volgens de verloskundige zit mijn placenta aan de voorkant waardoor het voor mij nog wel even duurt voordat ik wat voel!

Hoi!

Ik voel hem/haar al een aantal weken, dit komt met name omdat het mijn tweede kindje is en ik het waarschijnlijk daardoor eerder door had!
Het duurt bij mij denk ik niet gek lang meer voor mijn man er ook van kan gaan genieten!

Oja ik ben vandaag precies 19 weken!

Groetjes sabina

Hoe ver ben je nu?
Ik ben nu 15 weken, maar heb nog niets gevoeld.
Vorige zwangerschap voelde ik voor het eerst iets toen ik 16 weken was. Maar dat zegt natuurlijk niets over deze keer.

Ik weet het niet of ik nou echt mijn kindje voel. Voel wel afentoe wat maar denk soms is dit het dan? Ben er nog niet echt hoteldebotel over.. Maar dat zal straks wel komen!!!

Gefeliciteerd! Heerlijk om je kindje te voelen. Ik voelde het bij deze zwangerschap met 15 weken, maar goed het is de derde... Mijn man kan de kleine inmiddels ook al voelen (ben morgen 18 weken) Wat 3 zwangerschappen al niet doen met je buikspieren... zucht... er is nu al niks meer van over...
Bij de eerste voelde ik pas wat met 22 weken en bij de tweede met 19 weken, dus het komt steeds sneller!

Hi Mirjam
Ik voel de kleine ook bewegen,(ben nu 17+3) en ook al een paar weekjes. Maar ook omdat het onze 3e is denk ik. Je herkent die vertrouwde schopjes heel snel.
Wat wel jammer is dat je er dan steeds op gaat zitten wachten, want je voelt het natuurlijk niet te hele dag.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan