De baby beweegt!!

Had ik vorige week al het idee dat ik de baby voelde bewegen, deze week wordt het wel heel duidelijk!!

Het is ons eerste kindje, dus gedacht dat ik moest wachtten tot 20 weken maar nee hoor!!!

Wat een raar maar heerlijk gevoel om deze bewegingen zo nu en dan mee te maken!

Wie voelt de kleine nog meer??

Liefs Betty (17w3d)

Hoi Betty,

leuk dat je de kleine voelt bewegen! Hopenlijk kan je man/vriend er binnenkort ook van meegenieten!
Ik voel de kleine al een aardig tijdje schoppen en heen en weer bewegen, vanaf 14 weken ongeveer, mar het is voor mij dan ook al de derde...
Inmiddels ben ik 18w3d en kan manlief ook meegenieten.
Geniet van je kleine meisje!

leuk hé, nu wordt het allemaal veel werkelijker.
ik voel ook beweging sinds een ruime week. 17 w en 5/6 dagen.
ben nu 19 weken en voel het elke dag.
hoop dat het binnekort ook aan de buitenkant te voelen is zodat mijn man kan meegenieten.

groetjes

Heerlijk he, ik voel de kleine ook al een poosje.
Maar voordat paps mee kan genieten moet je al wel een paar weken verder zijn, dan kan je ook vanaf de buitenkant beweging zien, dat is helemaal leuk!!
Geniet er maar lekker van, want straks als de kleine er is ga ik dat gevoel echt wel missen.

Ik voel de kleine ook sinds een week heel duidelijk. Sinds week 16 dacht ik al wat te voelen af en toe, maar nu ben ik er echt heel erg zeker fijn. Vooral wanneer ik 's avonds op bed lig voel ik veel beweging. Ik vind het een heerlijk gevoel en geniet er met volle teugen van!

Terug
Bovenaan