de baby gevoeld!!

ik ben vandaag 16 wk en 3 dagen, en heb sinds deze week de kleine af en toe gevoeld!! echt heel bijzonder, zijn er al mee zwangeren die het kindje al hebben gevoeld?

voel me verder ook een stuk beter, alleen 's avonds nog wel snel moe, maar op de dag ben ik weer lekker fit, en kan weer gewoon in huis lekker m'n gang gaan, daar was het vandaag natuurlijk ook wel weer voor!!

groetjes

ik twijfel af en toe, maar doordat mijn darmen ook erg onrustig zijn vind ik het lastig om te bepalen of het onze puck is of toch mijn darmen
Het komt wel weer, maar kan eigenlijk niet wachten, ik vind dat zooooo gezellig
groetjes

Voel de kleine al sinds 13-14 weken...als een kriebel in mijn buik, eerst onderin en nu al ter hoogte van mijn navel, vooral als ik lekker ontspannen 's avonds op de bank zit...

Welk gevoel heb jij? Sommige hebben kriebeltjes anderen een plop gevoel...dat laatste ken ik niet..

gr Yosha

bij mij zijn het echt al kleine schopjes, zo lijkt het, voel het heel zacht "kloppen" zo af en toe, vooral als ik even rustig zit, dan kan ik het zo af en toe voelen...
echt leuk!! het is mijn 3e zwangerschap, dus ik herken het weer van de vorige 2 keren!

Ik weet het niet helemaal zeker... Aan de ene kant denk ik soms, ja dat waren schopjes, maar soms denk ik ook, waren dat nou mijn darmen, of gewoon een rommeltje in mijn buik...
Morgen krijg ik weer een echo!!!! dan wordt het weer bevestigd...
Ik vind het ook erg gezellig, maar door de twijfel weet ik niet zeker of ik er nu wel/ niet van kan genieten, voor de zekerheid geniet ik dus maar wel hahahaha!

Ik voel vanaf 14 weken al gewriemel, duidelijk niet m'n darmen. Nu ben ik 16 w 5 d en zijn het duidelijk schopjes, ik voel het zelfs aan de buitenkant van m'n buik.
Dit is m'n 3e zwangerschap, maar zo vroeg heb ik het nog nooit zo duidelijk gevoeld.
Wel leuk, je krijgt steeds bevestiging dat het goed gaat!
Groetjes!

Ik voel wisselend wat, waarvan ik denk dat het de kleine is. De ene dag voel ik niets en de andere dag een paar keer op een dag. Vooral als ik 'savonds in bed lig of als ik zwem (of net gezwommen heb).

in het begin was het een kriebelelig plopje en de laatste tijd kan het echt als een plok aanvoelen, en soms heb ik het idee dat het kindje niet zozeer aan het schoppen is, maar meer heel onrustig aan het woelen is. Dan kan ik er vaak ook niet van slapen.

Terug
Bovenaan