De baby gevoeld!

Nou zeg, ik heb gewoon echt de baby al gevoeld!!! Ik ben nog geen 15 weken maar ik weet het echt heel zeker!! Het was echt 'plop plop......plop plop plop plop.....plop plop' ging toen even iets doen en weer zitten en weer plopjes!!! Ik was echt flabbergasted!! Heel gaaf weer hoor, wel vroeg maar heros de derde, weet hoe het voelt.... En ik hoefde geen wind te laten nadien ha ha, dus darmen waren het echt niet-;)

Ik heb ook een geslachtsbepalingsecho een afspraak voor gemaakt! Met 17 wk en 4 dg, vandaag over drie weken, krijgen we het te horen. Met onze kindjes erbij! Vind het zo bijzonder om het met zijn allen te horen en niet alleen ik en mijn partner tijdens de medische echo..... Maar echt als gezin, klinkt heel zoet sappig maar onze kinderen zijn er zo mee bezig, ze zijn 9 en 4 en begrijpen het zo goed allemaal. Ik vind gewoon dat zij daarbij moeten zijn. Dus nog drie weken en dan weten we of de jongens of de meisjes in ons gezin in de meerderheid gaan zijn!

Liefs!

Heerlijk he, geniet er lekker van, Dat doe ik ook met volle teugen.

spannend de geslachtsbepaling.. bij mij gaan ze over 2 weekjes kijken ben zo benieuwd.

genietse van de schopjes..

liefs

Wat leuk dat je de kleine al gevoeld hebt zeg! Lijkt mij heel bijzonder!

Spannend de geslachtsbepaling... Leuk dat jullie dat met het hele gezin doen.

Geniet er lekker van!

Hahaha Heerlijk he!!

Hier word het gevoel steeds sterker en komt het ook vaker voor. Zo fijn die bevestiging. Zeker op de momenten dat je jezelf minder lekker voelt.

X

Ik wil het inderdaad steeds vaker voelen nu, al is het alleen maar ter bevestiging, maar ik heb het niet meer gevoeld helaas, terwijl het zo duidelijk was.

Maargoed, we wachten af

@mascha239,
Ja dat vind ik ook erg moeilijk. Ik weet ook zeker dat ik het gevoeld heb alleen nu alweer een week niet dus maak me daar dan weer druk om. Volgende week gelukkig weer naar de vk even hartje luisteren.

X

Terug
Bovenaan