de baby heeft het TE goed!

nou gistermiddag begon het weer een beetje te rommelen..gisteravond werdt het erger..dus ik dacht ..zou het nu echt ??!! maar nee..de pijn werdt niet nog erger en heb de hele nacht liggen sukkelen met ontzettend pijnlijke harde buiken,bjna geen oog dicht gedaan en nu zeurt het nog een beetje,maar een stuk minder! dus weer flutweeen! pff na een dikke week dit al bijna iedere dag te hebben wordt ik er wel echt moe van! ik denk dat de beeb het gewoon veel te goed heeft in mijn buik!
naja maandag moet ik naar de gynaecoloog en dan zullen we eens verder zien,mischien heeft het wel voor wat meer onsluting gezorgd!! als ik 2/3cm heb dan leiden ze me in..dus hoop echt dat het toch iets heeft opgeleverd deze helse nacht!!!!
ik heb altijd al geroepen dat 20-2-2010 mijn datum zou zijn..maar weinig kans denk ik zo!!

Liefs Kim 37.5wkn

Hey moet je wachten tot je 2a3centimeter ontsluiting hebt?
Ik hoop niet dat ik dat ook moet,mijn gyn zegt wel dat wat ontsluiting beter is maar hij heeft niet gezegt hoeveel,nou ja de eerste keer had ik 0 komma 0 cent ontsluiting toen ze me gingen inleiden.
Wel k*t dat je weer zo,n nacht achter de rug heb,.
Nog ff en dan wet je meer,de beeb heeft het nog goed binnen,de mijne ook wilt ook nog niet!
xxxBianca
38wk4dg

Hihihi, ja.... wat moet je daar nou aan doen?

Sterkte in ieder geval. Ik ga voor je duimen dat je maandag toch wat meer ontsluiting hebt, zodat 'het feest kan beginnen'.

bianca ik hoef niet persee die ontsluitng te hebben! maar als ik het maandag heb dan leiden ze me maandag nog in ;-) anders wordt het zo op afspraak gedaan.
het is weer even "rustig" op wat krampjes en steekjes na.

Terug
Bovenaan