De baby is er klaar voor !!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi

vandaag 36w zwanger en was op weer op control.Alles was goed en ik kreeg goed nieuws te hooren. Onze baby is helemaal ingedaalt en klaar om geboren te worden.

Ik heb nog gevraagt hoe groot de kleine nu is ( 4 weken geleden had ie  al 2 weken voorsprong in groei), ze denkt zo rond 7 pond, ik hoop dat het niet meer lan duurt tot de bevaling begint, anders is het over de 8 pond en dan past het niet meer hihi.

Zijn er nog meer bij wie de kleine al helemaal igedaalt is?

Groetjes   boontje

Yup hier ook, bij ons laatste bezoek aan de vk, lag de baby er bijna helemaal in.
Dat is inmiddels een week geleden, dinsdag horen we of het er echt helemaal voor klaar ligt!

Groetjes!

ps. Voel je de baby nog steeds bewegen in je buik tijdens de bevalling of is dat onmogelijk???????

Ook onze beeb is klaar  om geboren te worden. Ik ben nu 35 weken en heb ook wel erg veel last van harde buiken en krampen onder in de buik en rug, misschien een teken?
Bij de groei echo vorige week bleek de beeb niet zo heel groot te zijn 2230 gram maar dat is ook niet zo verwonderlijk want ik ben zelf klein en heb last van beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar dit is nog binnen de normen en mag met veel rust nog thuis blijven.

Succes met de laatste loodjes.

Volgens mij is die kleine van mij nog niet ingedaald hoor. Maar dat schijnt wel normaal te zijn bij een 2e, die daalt soms zelfs  pas  tijdens de bevalling in. A.s. dinsdag krijg ik nog een echo, dus dat weten we meer.

Gabrielle: het kindje kan idd nog gewoon bewegen tijdens de bevalling hoor. Vaak hoor je dat kindjes dan heel rustig zijn, maar mijn dochter was juist heel druk. Tijdens de bevalling (zelfs tijdens het persen) zag je mijn buik de hele tijd op en neer gaan, zo druk was ze.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan