de baby kamer

heyy

ik was benieuwd of jullie al klaar zijn of al begonnen zijn aan de baby kamer?..

wij zijn er vroeg bij wij zijn bijna klaar

omdat mijn vriend zelf schilder is en met goed weer het heel druk krijgt
zijn wij vroeg begonnen en dus ook zeker (haha) op tijd klaar (haha)

ik ben benieuwd bij jullie!

liefs leentje

Ja hoor, wij zijn ook al begonnen met babykamer. Sinds een paar weken de muren geverfd en 1 muur behangen. 1 kast hadden we zelf die hebben we ook al geverfd, en dinsdag komen de commode en ledikant. Dus dan kunnen we de leuke dingetjes gaan kopen!

gr Bieb 27,2 wk zwanger

Hoi,
Lekker joh, al bijna klaar!
Hier hebben we net de rommel een beetje uit de kamer verwijderd. We hebben verder alles wel wat meubels betreft (het wordt ons derde kindje), dus we hoeven nergens op te wachten. De basis is er wel (prima vloer en witte muren), maar ik wil het kamertje wel weer opnieuw aankleden. Al was het maar omdat dit kindje een ander geslacht lijkt te gaan krijgen dan de eerste twee. Ik heb wat stofjes gekocht, ga de lakentjes wat verbouwen (applicaties op maken), ik maak een paar nieuwe aankleedkussenhoezen enzovoort. Ander behangetje op het wandje achter de commode.
Maar goed, daar heb ik alle tijd voor. Ik zit nu in de ziektewet en kan niet anders dan heel rustig aan doen. Dus af en toe doe ik iets en als ik ergens in augustus klaar ben: mooi!

Wij hebben het kamertje behangvrij gemaakt. Het is nu nog wat rommelig. Ik heb afgelopen week behang gekeken en ik denk dat we er wel uit zijn. De wanden blijven neutraal en op één wand ga ik iets doen met twee verschillende soorten behang, lekker voor de kleur. Maar... hier moet één en ander geschoven worden voordat we daar aan de slag kunnen dus dat zal nog wel wat tijd in beslag nemen. Stap voor stap gaan we alles doen. Dan krijgt onze jongste een peuterbed en dan kan het ledikantje ook overgezet worden. Ik heb gisteren 2 leuke setjes kleding  gekocht voor de kleine. Heerlijk weer! Het liefst begin ik vandaag!!!!!!!!!

Hoihoi,

Hier nog niets gedaan aan het kamertje en straks gaan we ook nog op vakantie. Gelukkig hoeft er niet zoveel, ik moet het leegruimen (of manlief eigenlijk) en dan moet ik een muurtje verven en de muurstickers erop plakken. Dan wil ik nog wel wat nieuw beddengoed, maar dat komt allemaal wel als we terug zijn van vakantie. Heb toch besloten met 6 weken met verlof te gaan, dus dan heb ik nog wel even tijd.

Groetjes,
Jo

hoi,

bij ons is de babykamer ook geheel klaar, van de week waren de gordijnen binnen en die zijn nu ook opgehangen. Wij hebben gekozen voor licht geel met wit. Vind wel zo prettig dat alles nu zo goed als klaar is. Mn moeder is nog druk aan het naaien voor de lakentjes en dan is echt alles klaar. Ik ga als ik 30 weken ben alles lekker wassen en een plekje geven.

Groetjes,Sandra
28wkn

Hoi!

Wij zijn ook al hard aan het werk. We hebben vandaag geschilderd en volgend weekend gaan we behangen. We moeten ook nog een vloer leggen. Het is erg leuk om eraan te werken. Nu wordt het nog "echter". De babykamer was bij ons een halve doe het zelf zaak en nu wordt het langzaam een echte kamer.
Wij zijn nu al begonnen omdat ik klaar wil zijn voor de zomervakantie. Dan kan ik lekker relaxen...

Onze babykamer is nu af... nu moeten we de kamer van onze dochter nog gaan doen (bijna 2 jaar) en zij krijgt dan allemaal nieuwe meubels enzo.. Dus voor nu slaapt ze ff tijdelijk in de babykamer wat ze helemaal niet erg vindt!!

Wij wilde het thema hollands glorie doorvoeren en ik kan zeggen dat het aardig gelukt is hihihi.. ben er echt blij mee.
3 muren zijn wit en 1 muur behangen met "Delfts blauw" hahaha lache he!!! Er zit een rode vloer in en een rood rolgordijn. Nu hebben we ook nog gordijnen (rood met wit!) met huisjes erop.. Het internet hebben we afgestruind op zoek naar spullen met delfts blauw en ja hoor genoeg....
We hebben een laken, zak voor aan de ledikant, kussens, aankleedkussenhoes, boxkleed, deken.. hahaha... veel he! Nou we zijn beide super enthousiast en dus helemaal tevreden.

Oh ja we hebben het plafond luchtblauw geschilderd en daarop wat wolkjes geschilderd.. ook leuk!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan