de baby kamer

zijn jullie hier al aan begonnen?
wij gaan de zolderkamer helemaal opknappen (daar begint mijn man deze week mee) en dan kunnen de kids naar boven en kunnen wij de babykamer in orde gaan maken. veel hoeft er niet te gebeuren gelukkig..... ff likje verf tegen de muren en alles neerzetten.
maar de zolder word nog een hele klus!

he heb de gang vol staan met grote dozen (babymeubeltjes) maar moet eerst nog het kozijn verfen, en laminaat leggen, er ligt nu vloerbedekking en het is warmer ik weet het maar laminaat is meer stof vrij. Ik dacht misschien beter voor de luchtwegen.

Succes met klussen marijke

he heb de gang vol staan met grote dozen (babymeubeltjes) maar moet eerst nog het kozijn verfen, en laminaat leggen, er ligt nu vloerbedekking en het is warmer ik weet het maar laminaat is meer stof vrij. Ik dacht misschien beter voor de luchtwegen.

Succes met klussen marijke

Haha truckerbabe, toch die gordijnen he. :)

Ze zijn vandaag bij ons ze op komen meten (we hebben van de fijne grote schuine ramen.:) ).
We hebben de stof uitgezocht, hopen dat ik de juiste beslissing heb genomen.

Verder is de kamer eigenlijk klaar, komt alleen nog een tekst op en 1 muur wordt geschilderd, (en de gordijnen dan.)
En de meubeltjes komen eind Mei.:)

Wij zijn inmiddels aan het behang scheuren. Dan gaan we verven, behangen, wederom verven en vloerbedekking laten leggen. Ondertussen verven we nog even de kast, de wieg, en de box. Commode hebben we gekregen en is al prachtig. En dan moeten we nog even gordijnen kopen. Verder dan de boel nog maar wat oppimpen.

Terug
Bovenaan