De baby minder voelen

Ik voel sinds gisteren de baby ineens een stuk minder :(, ik maak me toch een beetje zorgen... Ik mag vanavond gelijk bij de vk langs om te kijken of alles goed is, maar ik vraag me in de tussentijd af of het vaker voorkomt? Is het normaal dat de kleine rustigere periodes heeft?
 
Ik heb dat ook wel eens dat het lekker rustig is in me buik. Maar met mij was er niets aan de hand.
Dus het kan zijn dat hij rustigere periodes heeft.
 
Ik heb het ook hoor en maak me dan net als jij veel zorgen! Ik wil alleen niet steeds de vk bellen.. maar eigenlijk zou dat wel moeten.
Het zit vast allemaal goed, onze kleintjes zijn misschien ook wel eens een dag of twee heel moe!
 
Heey, Ik heb dat ook en maak me ook elke keer zorgen. Ik benook niet zo snel bellerig, maar soms sta ik echt op het punt en dan ineens voel de beeb weer....Nog nooit aan bellen toegekomen zeg maar.
Ben je al geweest? Wat zei de vk??
 
De vk stelde me later in de middag telefonisch al enigzins gerust, maar alsnog wilde ze wel het hartje luisteren voor de zekerheid. Gelukkig was het hartje snel gevonden, dus ik ben weer helemaal blij! Bedankt allemaal voor de lieve reacties, en voor de dames die zich ook wel eens ongerust voelen: gewoon je vk bellen, daar zijn ze voor, en het helpt :)!
 
Terug
Bovenaan