De baby niet voelen

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik voel mijn kindje inmiddels al een aantal weken en steeds beter en ook vaak op redelijk vaste tijdstippen.

Nu heb ik hem zondagochtend nog even gevoeld, maar verder bijna niet. Soms voel ik wel wat, maar het voelt zo anders dan eerst dat ik niet zeker weet of dat het kindje wel is. Ik maak me een beetje zorgen.

Hebben jullie dit ook?

Groetjes
Kim

het kan zijn dat je hem minder voelt.. dat hoeft niet meteen ernstig te zijn.. een echo ter geruststelling maken ze met alle plezier dus gewoon even bellen...
je bent echt niet de enige die dat zou doen..

Mijn VK vertelde vorige week dat het best kan in deze periode dat je de baby een paar dagen niet voelt, maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker de VK bellen.

vk bellen
en ook ff kijken hoe het kindje zit, ik had de vorige keer de placenta direct achter de navel dus voelde mijn meisje ook stuk minder dan ik deze meid voel
tis een heel verschil hoor

Dank jullie voor de reacties. Ik had voor vanmorgen al een afspraak bij de verloskundige staan en hij doet het nog, haha. Ze vertelde dat pas vanaf 28 weken je de baby echt elke dag moet voelen.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan