de baby voelen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik(eveline) ben zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben nu 24 weken zwanger en ze zeggen dat je dan je kindje nu goed moet voelen schoppen maar dat voel ik dus helemaal niet. Moet ik me daar zorgen om gaan maken of niet? Bij de verloskundige is telkens alles goed.Misschien moet ik me gewoon niet zo zorgen maken en gewoon genieten van de zwangerschap. Wat is jullie ervaring met dit?
Alvast bedankt
groetjes eveline

ps: ik heb wel zin in de negenmaanden beurs ga er lekker met mijn ventje naar toe. Is iemand er al ooit geweest en is het leuk om er naar toe te gaan?

Ik zou vertrouwen op je verloskundige. Zag je de baby wel bewegen op de echo? Misschien beweegt hij wel maar voel je dat niet als de baby (misschien denk je dat het iets anders is) Of ligt je placenta aan de voorkant ofzo.

1 ding is zeker. Als je hem eenmaal wel voelt en hij trapt je ribben aan gort dan zou je willen dat hij even op hielt met trappen uitdelen. Succes

Hoi Evelien,

Ik zou even aan de verloskundige vragen of je placenta aan de voorkant ligt, en er bij vertellen dat je het eigenlijk nog niet voelt. Niet dat je je nu zorgen moet gaan maken, maar ik zou het even navragen, misschien heb jij wel een hele strakke buik, ik had bij mijn eerste ook pas een buikje met 26 weken en nu ben ik 22 weken zwanger en lijk wel  7 maanden zwanger.

Ik ga ook weer naar de 9 maandenbeurs, en vond het de vorige keer ook erg leuk en informatief...... veel plezier.

Groetjes, Angel

Hoi Evelien,

Als de verloskundige zegt dat alles goed is dan is dat natuurlijk ook zo. Waarschijnlijk ligt je placenta in de weg, het kindje kan ook met de voetjes naar binnen liggen (is mij verteld...).
Ikzelf voelde mijn kindje ook pas in week 24/25. Ik denk dat je nog effies geduld moet hebben en dan: is het genieten! Ik geniet d'r elke keer van als ik hem/haar voel.

Liefs,
Annemiek
32w4d

Terug
Bovenaan