de baby voelen?

is er al iemand die de baby voelt?
ik zelf voelde de eerste plopjes met 14 weken en ben inmiddels 16 weken (vandaag) en ik voel echt schopjes en heb het gisteren voor het eerst van de buitenkant gevoeld...
het is wel vroeg maar dat had ik bij alle 3!

wow dat is mooi! nee, ik heb de baby nog niet gevoeld, maar ik las wel ergens dat je in de vierde maand al met haptonomische zwangerschapsgym kunt beginnen (dus contact met je baby kunt maken).
bijzonder hoor!

wow dat is mooi! nee, ik heb de baby nog niet gevoeld, maar ik las wel ergens dat je in de vierde maand al met haptonomische zwangerschapsgym kunt beginnen (dus contact met je baby kunt maken).
bijzonder hoor!

ja ik voelde de baby eergister ik ben 15 weken.
heel raar maar mooi gevoel,het lijkt alsof het je darmen zijn maar dan net iets anders snap je me nog haha.
groetjes anouk

ja ik voelde de baby eergister ik ben 15 weken.
heel raar maar mooi gevoel,het lijkt alsof het je darmen zijn maar dan net iets anders snap je me nog haha.
groetjes anouk

Heb de kleine uk ook al gevoeld. Ik was toen 11 weken. Het is mijn derde zwangerschap en ze zeggen dat je het eerder kunt voelen. Nou het is waar. Alleen was het eenmalig nu voel ik het niet meer. Dat was bij de 2de ook zo. Toen was ik 14 weken en vervolgens voelde ik hem pas weer toen ik 18 weken was. Zo raar.

Groetjes Johanna

ik voelde deze ook rond de 12 weken maar toen was het ook even over!
nu voel ik de kleine heel goed hoor!!! gaat zoo snel!

en dat gevoel van rommelende darmen herken ik, vooral in het begin voelt het zo!

liefs

Ik voel nog niks! Ik ben inmiddels 15 wkn 3 dgn, maar mijn placenta zit aan de voorkant. De echoscopiste zei toen al dat het langer kan duren voor ik de baby voel (normaliter rond de 16 weken, kan bij mij wel 18-20 zijn). Dus ik moet nog even geduld hebben. Het lijkt me wel heel bijzonder, ik kan me er echt niks bij voorstellen!

Geniet van deze fijne lentedag!

Terug
Bovenaan