de baby voelen

Hallo ik ben Nicole.
Ik ben nu precies 21 weken zwanger en ik heb soms het idee dat ik mijn kindje voel maar Nog geen duidelijke bewegingen. Ik vind dit jammer, maar vraag me ook af of het wel normaal is..
groetjes
 
Hoi Nicole!
Gefeliciteerd natuurlijk ook met jou zwangerschap :-D
Ik moet zeggen bij mijn dochter voelde ik net 14 weken al kleine propjes, het echte trappen was wel rond idd de 20 weken ofzo...
Ik ben nu pas 7 weken zwanger dus ben benieuwd wanneer ik hem of haar nu voel :)
Is verschillend persoon

Groetjes
 
Is inderdaad verschillend, zo voelde ik hem al bij de 16 weken. Borrelen. Ben nu in week 26 en zou willen dat hij even rust nam. Ik heb weer zo'n krokodil dat nooit stil ligt, LOL. Je baby heeft nu nog alle ruimte om te zwemmen. Alleen omdat je het niet voelt, betekend dit niet dat de kleine niet beweegt. Soms voel je het paar dagen niet en soms gaat het dagen lang door. Totaal normaal. :)
Eventjes geduld, binnen no time wens je terug naar deze tijd ;-). Toch redelijk moeilijk concentreren om te betalen bij de kassa, als iemand aan het rond draaien is en op je blaas schopt. De weg naar huis is dan nog interessanter. Bij elke stap hoop je dat je niet in je broek plast, hahaha ;)
 
Terug
Bovenaan