de Babyfluisteraar

Huilt je baby grote delen van de dag of heeft het vaak enorme woedeaanvallen? Eet je kleine niet of nauwelijks? Slaapt je kindje slecht?
Zit je als ouder met je handen in het haar, heb je alles al geprobeerd en niets schijnt te helpen?

Dan is dit je kans op een oplossing! Derek Ogilvy is de Babyfluisteraar en hij komt naar Nederland om ouders te helpen die kampen met gedragsproblemen van hun kindjes.

Derek heeft namelijk een bijzondere gave. Hij kan non-verbaal communiceren met kleine kinderen die hem op die manier vertellen wat hen dwars zit.

Herken je je in de problemen en zit je te springen om hulp? Ga dan naar www.rtl.nl/debabyfluisteraar

ik ken er ook 1 die met cavia's praat
een cavia reed steeds op een andere cavia en het baasje wou weten waarom.
antwoord van de cavia:het gaf zo'n lekker gevoel aan haar buik whahahaha

maar even zonder dollen.ergens geloof ik wel dat die man kan aanvoelen wat er dwars zit bij zo'n kind.goed dat hij er is,als  laatste strohalm  voor wanhopige ouders.

hihi, de laatste keer dat iemand zoiets plaatste, voor zwangere buiken foto's werd er een stuk fanatieker gereageerd...van mij hoeft dit ook niet zo hoor...maar wie wil moet het maar doen...en wel even melden he, kunnen we allemaal kijken

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan