De babykamer is helemaal klaar!!

Hoi Meiden,

De babykamer is helemaal klaar, ja op 1 dingetje de naam moet ik nog opplakken maar dat doen we op het laatst voor het geval nog mensen komen kijken. Alles staat er de knuffels en lampje en mandjes zet ik ook iets later neer anders wordt het stoffig. Alle kleertjes zijn uitgewassen en gestreken en ook de boxkleden en lakentjes en dekentjes liggen klaar. Alle kasten zijn ingeruimd ook met de luiers. Beneden in de keuken staan ook de flesjes en de voeding gereed.

Mijn man is eindelijk na een week vakantie zaterdag thuis gekomen en heb hem gelijk op het hart gedrukt dat hij vanaf nu niet langer dan een nachtje voor zijn werk weg mag van huis hihi. Was een heftige en zware week en ben blij dat hij weer thuis is.

Ben blij dat alles nu klaar is, dus als het zover is kan de kleine lekker komen, hopelijk blijft hij dan nog even zitten maar dat zal wel goedkomen denk ik. Ben nu 32 weken dus nog max 10 weekjes.

Liefs RH

Zo dat is lekker. We (m'n man) hebben zaterdag weer wat geschilderd in de nieuwe kamer van onze dochter. Dit moet nu nog 1 keer en dan moeten we nog zonnewering, bed en kasten kopen en natuurlijk inrichten. Als dat klaar is kan onze dochter oververhuizen en kunnen we de babykamer weer inrichten voor de baby ipv voor een dreumes...

Ik ben nu 27 weken, dus we hebben nog wel even maar ik wil het allemaal al wel klaar hebben voor 34 weken...

Wat fijn dat hij weer thuis is :). En lekker dat het kamertje af is!

En nu wachten haha. Denk dat die laatste loodjes het zwaarst gaan worden bij mij! Maar goed daarna zijn we trotse mamas :)

Terug
Bovenaan