De babykamer is klaar voor spullen

hoi meiden,

Dit weekend de babykamer geschilderd, rolgordijnen opgehangen en alle kleertjes uitgezocht....pppfff wat een werk maar wel alles klaar voor woensdag.
Dan komt mijn kamer!!!!
Het wiegje staat al een tijdje maar dat gaat straks naar de slaapkamer maar heerlijk om de kleertjes etc etc van de week in de kast op te kunnen bergen ipv in de dozen en in het wiegje te leggen.
Zelf het toilet beneden heeft het moeten ontgelden en is dus vanaf vandaag ook roze!! :)
Nu moe op de bank met een kop thee en straks mijn kindjes weer halen na een weekend opa en oma.
groetjes

Heeeeerlijk he zo'n gevoel.

Wij hebben vandaag kamertje behang vrij gemaakt. dus stuccer kan komen.

Gister knal roze lief behang besteld en eerste kleertjes gehad van oma en tante echt zo leuk.

Nog even wachten eind april komt bij mij de kamer dan kan ik ook alles erin doen. als ik met verlof ben dan alles wasssen etc.

maandag nog 15 weken dan mag ik met verlof YES.

Ohw wat heerlijk zeg !

wij hebben ook alles al besteld maar komt pas derde week van mei is dit bij ons dan niet beetje laat of zijn jullie gewoon lekker vroeg? het is namelijk ons eerste kindje en de verkoopster zei dat dit een prima tijd was om de spullen te laten bezorgen.

wel ben ik al druk met andere spulletjes shoppen. ook de eerste kleertjes van mij ouders en zus gekregen en de kast begint al aardig vol te raken met de spullen die we ondertussen allemaal al hebben gekocht. Heerlijk kan niet wachten tot dat het half juni is dan eerst met verlof en eind juli komt ons prinsesje (L)

nou meid lekker hoor dat je zover bent!! hier zijn we nog lang niet mee bezig... eerst de zolder afmaken voor onze dochter... als die klaar is... dan kan ik beginnen an de babykamer

bij ons is de babykamer al bijna klaar en ingericht, alleen nog een plankje, lamp en klamboe en dan is het helemaal klaar, heerlijk om het helemaal af te hebben en ook leuk om vaak binnen te lopen haha.

Dat geeft vast een heerlijk gevoel! Bij de 1e was ik ook ruim op tijd klaar. Nu zal alles op de valreep moeten gebeuren omdat we midden in een verbouwing zitten.

Hier zijn we dus nog niet bezig met de babykamer. Uk mag straks op de kamer van onze boef. Daar hoeft alleen nog maar een ledikantje ingezet worden. Boef krijgt een nieuwe kamer, hij krijgt echt een stoere jongenskamer wit met aquablauw.

De babykamer is wit met een rode muurschildering en kan zowel voor een jongen als voor een meisje.

Liefs grote broer

Tjemig wat een ijver allemaal. Ik moet nog beginnen. Maar net als grotebroer ben ik nu nog bezig met ons nieuwbouwappartement en zullen we met de kamer van de kleine man beginnen als we zelf klaar zijn. Dat is over een week of drie.

Erg leuk om te horen iig.
Liefs

Terug
Bovenaan