De bakerpraatjes zijn die uitgekomen?

de bekende bakerpraatjes.

Bij mij klopte ze niet enkele wel maar merendeels niet.
en als ik de test deed kwam ik uit op een meisje.

Ook de chinese voorspelling geld niet in mijn geval.

En bij jullie zijn ze uitgekomen?
 en voor degene die het niet weten blijft spannend natuurlijk.

groetjes 4 kidz

hoi,

de chinese kalender is bij mijn andere 2 kids wel uitgekomen!, ik geloof er verder niet in, maar vind het wel grappig, ook heeft een vriendin van mij weleens gependeld met naald en draad, daar kwam toen uit, meisje,jongen,meisje, ook de chinese kalender zegt nu een meisje, dus ik ben erg benieuwd of het nu ook weer uitkomt!! grappig hoor

groetjes susanne

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en de chinese kalender heeft het maar 1 keer goed gehad....Voor wat betreft de andere bakerpraatjes had ik het meeste kans op een meisje maar het wordt echt een jongetje, toch blijven die bakerpraatjes wel grappig!

Groetjes Brechtje

één keer klopte het chinese horoscoop wel en nu waarschijnlijk niet. En al die bakerpraatjes, de één klopt wel en de ander niet! Maar ik blijf ze leuk vinden en vergelijken..

Groetjes

de Chinese kalender had het de 1e keer juist: meisje, het had dit keer een jongetje moeten zijn...de dokter zegt een meisje...dus dan zou het niet kloppen.

Verder met hoe je buik staat, in een punt of wat breder, naja dat klopt ook niet...een punt zou een jongen moeten zijn...zowel bij de 1e en nu bij de 2e is het een punt en ter is iig 1 meisje uitgekomen...straks dus een 2e...( foto`s zie onderwerp 'buikbanden')

Aan de zurebommen zit ik ook niet ;)

zo, weer eens wat praatjes uit de wereld geholpen :p

groet hilal
29w1d

hoi allemaal de bakerpraatjes zijn hier 3x goed uitgekomen eerst 2 zoons nu in verwachting van een meisje eet nu ook veel zoet en was veel misselijker in deze zwangerschap kan natuurlijk pure toeval zijn groetjes jolanda
29w2d

Nee hoor. Hier klopte er van al die praatjes niets.
Ik heb 2 jongens en 2 meisjes en de zwangerschappen van de jongens/meisjes waren zeker niet hetzelfde of juist anders.

Qua misselijkheid werd dit wel per zwangerschap erger.
Bij de 1e niet misselijk geweest en bij de 4e en 5e tot overgeven toe.
Qua buikomvang en buikvorm kan ik er ook niets van zeggen.
De chinese horoscoop klopte bij 2 van de 5.
Dus nee....ik heb op deze echo gezien wat 'het' wordt....klopt weer niets van
de praatjes

Groetjes Manda 26 wk

hai medezwangeren

Ja dat is het ook ik vind het ook leuk om toch eeven te kijken.
maar nu ik weet dat ik een jongen krijg, dus als andere zeggen je krijg vast een
jongen/meisje zeg ik altijd wat denk je?

leuk leuk leuk

Terug
Bovenaan