De basisschool

He lieve Meiden,

Zou nog ff verslag doen, van de eerste schooldag van onze dochter!! Erg leuk wel heel chaotisch, omdat er natuurlijk meer mamma's en pappa's hun kindje voor het eerst naar school brachten. Paar keer het verkeerde klaslokaal ingelopen, mijn man en ik hadden alletwee een deja vu van vroeger toen we zelf naar school gingen. Haar klas uiteindelijk gevonden, en ons dochtertje was natuurlijk heel erg verlegen, we zijn er twintig minuutjes bijgebleven, waar onze kleine meid in de groep zit van 11 jongetjes en 10 meisjes. En al die kindjes gingen dus vertellen wat ze in hun vakantie hebben meegemaakt, erg grappig om daar bij te zijn. 1 kindje vertelde dat hij een haaientand geworden was, iedereen lachen natuurlijk. Om negen uur zijn we weggegaan, en toen ik onze kleine meid ophaalde om twaalf uur, vertelde zij dat ze het heel erg leuk vond, en dat ze hadden gesport en dat rennen en springen ook een sport is. Vanmiddag heb ik haar maar thuis gehouden omdat ze moet wennen.

Verder wil ik al de meiden bedanken die bij mijn berichtje hebben gereageerd, Suus, Inge, Molly en Moi, en Snoopy.

Bedankt Suus voor de Pizzatip!! Inge heeft gelijk volgens mij werk jij ook bij AH!!!! Ga het zeker maken voordat we naar Rome gaan.

Lieve Meiden tot snel maar weer.

Liefs, Mick

Lieve Mick,

Wat heerlijk dat jullie dit samen hebben kunnen doen en wat geweldig dat je kleine meid het leuk vond! Moeilijk of niet om afstand vaan haar te doen voor die uurtjes die ze nu naar school mag?! Hou haar nog maar lekker thuis hoor de middagen dan kan ze nog een beetje klein zijn.

Liefs Inge

Hee bella Mickey,

Leuk om je verslag van je lieve smurfje te lezen! Ging goed dus allemaal, best stoer! Leuk dat jullie beiden mee zijn gegaan en dan krijg je die goeieouweschoolherinneringen, ja...nostalgie!
Geniet nog maar flink van d'r, strakkies moet je d'r toch effe missen als je in Rome zit!

Ik duik op tijd m'n bedje in, had een behoorlijk off-day vandaag! Nog 3 daagjes, ben echt aan het aftellen!
Wanneer is jouw laatste werkdag voor Rome?

Inge, geniet je ook lekker van je vrije week? En voelt je ongi als vanouds?

Und wo ist die fraulein Lara, tochter von Klara, doch?

Tjussie, ciao bellisimooos,
amore, Suus

Hallo Mickey

Ik ben zelf juf en vond het erg leuk om je verhaal te lezen. Wij zien het alleen maar van de kant van de kinderen, maar nu lees ik ook eens hoe ouders dat ervaren. Leuk. En inderdaad ook erg leuk dat jullie beide zijn meegegaan. Dat zie je niet zo vaak.

Liefs janna nienke

He Janna Nienke,

Ja, erg leuk om de kleine meid naar school te brengen. Ik vond het zelf ook erg leuk dat mijn man mee ging, eerst zou ik haar alleen naar school brengen, maar hij stelde op het laatst voor om toch mee te gaan. Dus dat vond zij wel wat door mamma en pappa gebracht te worden. Leuk dat je van mijn verhaal genoten hebt. Als ik nog leuke anecdotes heb van de school dan zet ik het erop ok.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan