De bavalling

Hi dames

Ik al me effe voorstellen ben xiomara ben 28 jaar oud en moeder van 2 kinderen een zoon van 9 en een dochter van 6 1/2.. Ben nu 22 weken zwanger van mij derde kindje en ontzettend bang voor de bevalling.. Terwijl mijn andere bevallingen super waren de eertse van het begin tot het einde 2 1/2 uur en me tweede 5 1/2 weet niet wat het is.. Zo graag wat van iemand horen die er ook zo tegen op ziet..

Groetjes xiomara

hoi hoi
nou meid je bent niet de enigste hoor.ik ben nu 35weken zwanger van de 5e en zie er ook als een berg tegen op.mijn eerste drie waren normale bevallingen en de laastste was een ramp.ben het zwanger zijn op het moment echt wel een beetje zat maar laat die kleine nog maar mooi even zitten!!!uiteindelijk moet het er toch uit maar zit er sterk over te denken om een ruggeprik te nemen.
lijkt me heerlijk namelijk.
succes verder he.
groetjes sil

dat is lief van je   dat je effe hebt gereageerd. Zo jij bent er bijna spannend hoor ik wens nu alvast veel sterkt mischien loopt het wel los en valt het reuze mee.. Ik wil thuis bevallen heb ik de vorige keren ook gedaan.... Heb echt geen idee waar die angst vandaan komt... In ieder geval bedankt voor je berichtje Gr xio

Terug
Bovenaan