De bedrijfsarts

Hey meiden,

Gisteren was het zover ik moest om half 12 bij de bedrijfsarts zijn.
Ik zag er toch wel tegenop ondanks dat je weet dat je de klachten niet verzint enz.
Het gevoel dat hun beslissen over jou "lot".
Maar het is me meer dan 100% meegevallen.
Het was een alleraardigste man, heel rustig en nam alle tijd.
Al had tie niet veel tijd nodig om tot de conclusie te komen dat ik nu echt niet meer mag gaan werken!
Wat natuurlijk aan de ene kant heel fijn is begrijp me echt niet verkeerd (ik hoefde ook niet zolang meer hoor tot 31 jan a.s) maar ik ga mijn mensjes zo missen hihi het contact en hun verhalen.
Maarja gezondheid voor alles en straks na mijn verlof kan ik er weer tegen.
Dus vanaf nu ben ik lekker thuis en ga ik nog meer genieten want ondanks alle ongemakken geniet ik super veel van mijn manneke in mij wat nu al zo heerlijk komt knuffelen en zich goed laat voelen.
Er is een hele last van mij afgevallen..............en de wetenschap dat ik nu en met kerst en oud en nieuw gewoon thuis ben..............luxe hoor hihi.

Hoe gaat het verder met jullie....

liefs Louise

p.s heel erg bedankt voor al jullie medeleven en meedenken en moed inpraten heeft me heel goed gedaan!!!!

Hi Louise, wat fijn dat de bedrijfsarts de juiste conclusie heeft getrokken en dat je nu (zonder schuldgevoel) de rest van jouw zwangerschap mag rusten en thuis blijven! Doe rustig aan, geniet en een fijn weekend!
Groeten, Joyce

Hoi,
Fijn hoor, goed nieuws, na ja in deze omstandigheden dan!
Je kunt tussendoor toch wel een kopje koffie gaan drinken bij de bewoners? Voor jezelf en voor hun ook leuk toch?
Idd luxe om thuis te zijn, ik weet nog niet wanneer ik ga stoppen, denk half januari!
Nou geniet van je vrije dagen en rust (nu het nog kan,,hihi)
Liefs

Ik ben blij voor je dat de bedrijfarts je zo goed begreep en nu maar lekker gaan genieten van je verlof en alle rust, die zal je(wij) straks nodig hebben als de kleine er eenmaal is :)

Terug
Bovenaan