de beeb aan geven

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

effen een vraagje is een rijbewijs ook goed met aangeven van de beeb of moet het een paspoort moet zijn weet dit niet .

wie kan mij helpen men paspoort is namerlijk verlopen kwam ik net achter.

en nog effen een vraag hoe doen jullie het met de kleine een eigen paspoort of er bij in het paspoort.

wie weet dit en graag tips twijfen nog al. en vanaf waneer doen jullie dat voor je op vakantie gaat.

nou doei doei lucy 36.4

Hoi,

Jouw legitimatie hoeft niet meegenomen te worden bij de aangifte, tenzij je zelf aangifte gaat doen.

Wij hebben voor onze eigen kinderen een eigen legitimatiebewijs. Bijschrijven op beide paspoorten is bijna net zo duur als een eigen legitimatiebewijs. Bovendien, als er iets met jou gebeurd in het buitenland kan een familielid je kindje mee naar huis nemen als het een eigen legitimatiebewijs heeft. Dit kan niet als ze zijn bijgeschreven (ja dan moet je het voor een hoop geld via een ambassade regelen).

Syl

mijn oudste dochter had vanaf haar 4de jaar een eigen paspoort omdat ze wel is alleen ( dan  vloog ze met vrienden ) of met mijn man naar egypte ging, de tweeling staan in mijn paspoort en deze komt ook gewoon in mijn paspoort ,, ik weet alleen niet of ik dat meteeen doe of als ik volgend jaar naar egypte ga,, mijn man gaat de kleine aangeven dus  ja dan kan hij toch niet meteen in mijn paspoort bijgezet worden dat moeten we volgens mijn samen doen dan

liefs cora

Waarschijnlijk staat het wel op de site van de gemeente. Maar ik weet bijna zeker dat je het volgende mee moet nemen: jouw legitimatie en vader zijn legitimatie en eventueel je trouwboekje.
Vraag het na en zorg dat je zelf dus al een nieuw paspoort hebt, want dat duurt 1 week met aanvragen.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan