de bekende bakerpraatjes....waar of niet?

Ik ben benieuwd wat jullie van de praatjes vinden om weeen op te wekken zoals, de ananas, sex en dat soort dingen! Ik heb het niet geprobeerd en ben het ook niet van plan....wat zijn jullie ervaringen?

xxxx

volgens mij helpt niks echt... ze zeggen dat de baby uiteindelijk toch zelf het startsein geeft. Ik heb alles geprobeerd hoor! Verse ananas inclusief hart, tonic, sex... Nou jullie zien het: 41 weken en 2 dagen inmiddels, en nog geen voorwee gehad!
Volgens mij is het allemaal onzin...

haha lachen hé al die 'middeltjes'.... nou ananas wist ik nog niet, maar dat helpt blijkbaar niet want die heb ik pas nog op en helemaal niks. geen harde buiken, geen voorweeen enz... dus ik verwacht echt niet dat beeb eerder komt... maar volgens mij zijn het echt alleen maar bakerpraatjes..  

Hoihoi,

Echt onzin zijn de praatjes niet, maar je lichaam moet er wel klaar voor zijn. In het sperma zit een stofje die net het laatste zetje kan geven. Maar het hart van een ananas en tonic moet je echt in grote mate eten/innemen om effect van de stof (kinine) te hebben.

Wij hebben nog niets geprobeerd. Morgen 40wk en een echo om te kijken hoe groot onze baby nu is, Zijn billen zitten tegen mijn ribben en zijn hoofd in mijn bekken en ben zelf geen kleintje dus de vk maakt zich wel een beetje zorgen. Als hij niet boven de lijntjes uitkomt dan gaan ze dinsdag of woensdag strippen. Anders komt er een overleg met de gynacoloog en waarschijnlijk een inleiding volgende week. We wachten af...

Succes dames, ze komen echt... al is het wachten niet leuk.

Groetjes Nanda

Ik heb geen flauw idee of het zou kunnen werken. In mijn zwangerschapsagenda staat
dat je 4 kopjes thee per dag moet drinken van frambozenblaadjes... Maar of het werkt???
Succes ermee...

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan