De bekende laatste loodjes!!!!!

Hoi meiden,
Allereerst iedereen die al bevallen is van hun wonder VAN HARTE GEFELICITEERD.
Zo heerlijk om al jullie verhalen te lezen,de ene iets positiever dan de ander maar gelukkig geen hele vervelende berichten, al is het natuurlijk altijd verschrikkelijk als je je beeb achter moet laten in het ziekenhuis.
Maar ik wil nu ook,jeetje ik wist niet dat ik zo ongeduldig kon zijn, ben zo nieuwsgierig en bij ieder steekje of krampje denk ik oh zou het dan nu gaan gebeuren maar nee hoor,die kleine heeft er nog geen zin in.
Het komt denk ik ook omdat mijn eerste 6 weken te vroeg was en op de 1 of andere manier denk je toch dat deze dan ook wel eerder zou komen maar inmiddels ben ik 38 weken en 3 dagen en ligt hij nog lekker te zwemmen.
Wel mag ik vanmiddag weer op controle dus ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
Nou iedereen die ook aaan het wachten is veel sterkte en lekker rustig aan doen waarschijnlijk missen we straks die buik gewoon weer (kan me er nu nog niks bij voorstellen).

Groetjes uit het te hete curacao, debora.

ja hier nog iemand die het wachten vreselijk vind..
ik ben nu 37 weken en wil graag thuis bevallen dus alles is nu klaar want ja dat moet als je thuis wilt bevallen..
kraambed zetten we vanavond nog even in mekaar, kraampakket nog wat aan gevuld en evt tas voor zieknhuis staat klaar...
ja en dan is het toch echt afwachten he!!
ik bruis de laatste dagen ook van de energie, dus heb lekker het huis maar weer schoon gemaakt, en gister boven alles even uit gesopt heerlijk
maar weet soms ook niet hoe ik de dagen even moet vullen..
maar goed straks weet je niet meer waar de tijd is gebleven en heb je het heeel erg druk.
misschien moeten we er maar gewoon van genieten nu ookal duurt het maar!!

succes iedereen met de laatste loodjes!!
annelies 37wkn

Ik ben nu 38 wkn 4 dgn en het wachten echt al helemaal beu!

Mijn eerste kwam met 40+5, de tweede met 39 wkn, dus ik weet dat het best nog even kan duren, maar ik heb zoveel voorweeën gehad de afgelopen 1,5 wk, soms zelfs zó hevig dat ik erbij moest puffen, dat ik het echt niet grappig meer vind.
Bovendien verwacht de VK dat het een groot kind wordt (schatting rond de 9 pond!) en ook dat geeft me het gevoel van "hoe eerder hij/zij eruit is, hoe liever"

Ben ook zó benieuwd naar mijn kindje! Jongetje/meisje, hoe ziet hij/zij eruit, wat voor karaktertje zit erin, wat staat ons weer allemaal te wachten (bevalling, maar zeker ook de periode daarna) enz enz ???

Sterkte met wachten allemaal meiden!!!

ja dat heb ik ook, hoe gaat ze eruit zien en hoe groot en hoe lief zal ze eruit zien.
mijn vriend en ik hebben onze beide baby foto's erbij gepakt en dan kan je toch voor je gevoel een beetje vergelijken haha..
zegt natuurlijk niet zoveel maar je bent wel zoooooooooo benieuwd!!!

nog even meiden en dan zullen we het echt weten..
succes allemaal nog.

groeten annelies 37wkn 2dgn

Het wachten lijkt inderdaad wel erg lang te duren nu die uitgerekende datum in zicht begint te komen.

Heb al een paar weken last van voorweeën, ze worden ook wel steeds heftiger maar vooralsnog zet het helaas niet door.

Ben heel nieuwsgierig naar die kleine spruit in mijn buik maar denk dat ik het ook wel weer fijn ga vinden om die buik (die alleen maar groter lijkt te worden) kwijt ben.

Bianca

38w 1d

Ik ben het nog niet echt zat, ondanks dat ik wel heel nieuwsgierig aan het worden ben naar mijn kindje. Mijn man is des te ongeduldiger, die wil zijn zoon of dochter nu wel eens in zijn armen houden. Ik vind het nog zo lekker om mijn kindje in mijn buik te voelen bewegen dat ik de bijkomende ongemakken van het hoogzwanger zijn nog niet zat ben. Het kan elk moment beginnen, maar ja, het kan ook nog zo maar twee weken duren. We gaan het allemaal zien en beleven.

Alice
39w6d
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Terug
Bovenaan